نتكلم جد شوية ونحلل تصرف عمران ونجيب الموقف من أوله من قبل الموضوع ده ما يحصل خالص لما كل شويه يدعمها ويقول لها سيبك من طيبتك الزايدة عن اللازم يعني نبه عليها مليون مرة يعني دي مش أول مرة ده أولاً خلصنا من نقطة كان يتكلم ويعرفها غلطها بالراحة ، ثانيا دي دكتوره وخارجة بالليل من سهرتها في مكان جانبي بتجرج فيه عربيتها وطلع لها واحد فجأة بيتوجع وبيمد لها ايديه فتروح زي الهبلة مسلماله نفسها عادي جداً ابسط الامور تروح تنده الأمن ده من واحنا أطفال ماما كانت تقول لنا لو حد قال لكم في الشارع أنا جعان انا عيان تعالي خدي شوكولاته أو بيموت قدامكم في مكان هادي مفيهوش ناس تسيبوه وتجرو أو تصوتو أما هي مفيش عقل خالص في الموقف ده كان تصرفها الغلط جداً اللي حضراتكم بتعلقوه على شماعة الطيبة واللي لولا وجود عمران في الوقت ده بمحض الصدفة كان زمانها انخطفت أو اتقتلت وشوفوا بقي وقتها ايه اللي هيحصل دي كانت كل تخيلات عمران في اللحظات اللي بيجري بس علشان ينقذها فما بالكم بقي شافها وهو بيتحرش بيها وحاضنها وزيدوا عليهم بقي قاله أنا هتنازل لك عنها دي بتمتع قووي ورهيبة وأنا جربتها وهتعجبك وهسيبها لك يومين ، انتو متخيلين راجل صعيدي عاشق حد النخاع يتقاله كدة أولاً هي السبب لما اتعاملت بطيبة وسذاجة وهي اللي اديت له ايديها كمان وهو شافها وهي بتمد ايديها لراجل شاب غريب مهما كانت ظروفه مينفعش يا جماعة ده من اكبر الحرام لمس اليد مهما كانت الظروف مينفعش إطلاقا وده درس لكل ست معايا هنا وبتقرألي لان يضرب احدكم بمخيط في راسه خير له من ان يمس امراه لا تحل له مهما كانت الظروف يا جماعه ما ينفعش اللمس تماما ولا حتى السلام ماشي وفي الوقت ده وصل عمران لقمه الغضب اللي ربنا بيرفع التكليف عنه لو عمل اي حاجه تغضب ربنا سبحانه وتعالى حتى اسقط الخطا على ما استكرهو عليه انتم سبتوا حاله الغضب الشديد اللي هو وصل لها من الكلام اللي هو سمعه بسببها ومسكته في الالم اللي انضربته اكسكيوزمي يا جماعه كان لازم تاخد القلم ده عشان تفوق وتبطل سذاجتها اللي ممكن توديها في داهيه انا مش شايفه ان عمران غلطان 1% حتى انت مش في الموقف عشان تحكموا على راجل اتقال له الكلام ده على مراته حتى لو كان ملهاش ذنب في ان هو قالت والكلام افترى بس هي اللي ادت فرصه للشخص ده انه يعمل كده هو وصل لحاله غضب شديده ما يتحملهاش بشر بسبب الكلام ده فطبيعي انه يصدر منه اي تصرف ويطلع من بوقه اي كلام وهي مجبره انها تستحمله ده رايي مستنيه اسمع رايكم في كلامي .