Η πρωινή ερωτική πρόκληση

18 4 0
                                    

Με το που χάραξε ο ήλιος για την ανατολή ο Κωνσταντίνος άρχισε να ετοιμάζει πρωινό. Της το έφερε στο κρεβάτι και η Μαρία έμεινε έκπληκτη. Αρχίζει να την ταιζει τις φράουλες με σκοπό να της δημιουργήσει μια πρωινή ερωτική περιπέτεια. Ξεκινάει να βουτάει τις φράουλες στη σοκολάτα και να της βάζει μέσα στο στόμα της Μαρίας, απλώνει σαντιγί πάνω στα χείλη της και της εγλυφε γλυκά. Τότε η Μαρία άρχισε να τον φιλάει παθιασμένα και να του αφαιρεί το Μπουρνουζι που φόραγε, του χαϊδευε τα στήθη και άρχισε να του τα φιλάει. Έπειτα πήρε την καυτή σοκολάτα και άρχισε να την απλώνει πάνω στο στέρνο του. Τον εγλυφε παντού αφήνοντάς του σημάδια και εκείνος ευχαριστιοταν πολύ. Η Μαρία κατέβηκε και πιο χαμηλά φιλοντας τον μέχρι που της ήρθε μια φαηνή ιδέα. Τότε άρπαξε την σαντιγύ και την άπλωσε πάνω στο πέος του. Άρχισε να γλύφει την σαντιγύ και αυτός βογκουσε. Αφού έφυγε η σαντιγύ άρχισε να του το παίζει με πολύ πάθος και αυτός ευχαριστιόταν ακόμα περισσότερο. Στο τέλος άρχισε να χύνει και να την φιλάει με πάθος. Μετά πρόσεξαν ότι πήγε 10:00 και θα αργούσαν στα πρωινά μαθήματα. Η Μαρία όμως δεν είχε ρούχα να φορέσει οπότε συνδύασε τις βραδινές τις γόβες με ένα στενό τζιν του Κωνσταντίνου. Μπήκαν στο αυτοκίνητό της και έφτασαν στο πανεπιστήμιο όπου μπήκαν και στο αμφιθέατρο. Έκατσαν στο πίσω μέρος οι 2 τους και κατά την διάρκεια του εργαστηρίου ο Κωνσταντίνος την χάιδευε μαλακά μέχρι το τέλος των μαθημάτων...

Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ Where stories live. Discover now