Η Μαρία είχε τάσεις αναπαραγωγής. Μιας και ήταν σεξομανής είπε να εκμεταλλευτεί την παρουσία τού Κωνσταντίνου στο σπίτι. Φόρεσε ένα σέξι σετάκι μαύρα δαντελωτά εσώρουχα με ζαρτιερες και ασορτυ δωδεκαποντα τακούνια. Έπειτα μπήκε μέσα στο μπάνιο και αφού ο Κωνσταντίνος την άκουσε και την είδε με αυτή την εμφάνιση τράβηξε απότομα την κουρτίνα και βγήκε έξω γυμνός και βρεγμενος με το πέος του να κοιτάζει τα άστρα. Την ακολούθησε πηγαίνοντας στην κρεβατοκάμαρα. Αυτή ξάπλωσε και του είπε με ένα σεξι σαγηνευτικό ύφος "καλώς ήρθες πίσω άντρα μου." Τέντωσε το πόδι της και άρχισε να χαϊδεύει το πέος του σαν να ήταν μωρό γατάκι. Αυτός καύλωσε ακόμα περισσότερο και έπεσε πάνω της με δύναμη αφού της έβγαλε το στρινγκ της και το υδάτινο εργαλείο του άρχισε να μπαίνει μέσα στην υγρή περιοχή της. Ο Κωνσταντίνος ταυτόχρονα της έβγαλε το σουτιέν και άρχισε να αφήνει πιπιλιες πάνω στο στήθος της και να μυρίζει το δέρμα της. Αυτή όσο πιο πολύ ώρα πέρναγε άρχισε να φωνάζει ακόμα περισσότερο από οργασμό. Μετά η Μαρία άρχισε να γλύφει τι στερνό του και αυτός της θήλαζε της ρογες. Κάθε στιγμή που πέρναγε το ευχαριστοντουσαν ακόμα περισσότερο. Μετά αυτός έβγαλε από το συρτάρι ένα σετ χειροπέδες και της έδεσε τα χέρια. Πήρε ένα δονητη και άρχισε να το βάζει με δύναμη μέσα στην τρύπα της και με τον αντίχειρα του ξεκίνησε να τρίβει με γρήγορες κινήσεις το πάνω μέρος του αιδοίου της . Μετά αρχίζει να μπαίνει πίσω της και να της ρίχνει ταυτόχρονα ελαφριές σφαλιάρες στον κωλο. Αργότερα από δέκα λεπτά αυτός ξάπλωσε και άρχισε να της γλύφει το αιδοίο με πολύ πάθος βάζοντας παρά πολύ γλώσσα και ρίχνοντας σάλια. Έπειτα η Μαρία άρχισε να του χαϊδεύει αισθησιακά το στερνό του και κατέβαινε πιο χαμηλά. Ο Κωνσταντίνος Αλέξιος ένιωθε το άγγιγμα της και ανατριχιαζε. Όταν έφτασε στο επίμαχο σημείο του ξεκίνησε να το χαϊδεύει και να το φιλάει αισθησιακά. Μετά έβγαλε έξω την γλώσσα και έβαλε όλο το μόριο του Κωνσταντίνου στο στόμα της, ο οποίος τελείωσε μέσα στην στοματική κοιλότητα της. Αργότερα από ένα εξάωρο άγριου σεξ η Μαρία έκανε στον Κωνσταντίνο ένα αισθησιακό μασάζ με αρωματικά έλαια και κεριά . Όταν τελείωσαν είχε πάει βράδυ και κοιμήθηκαν μαζί αγκαλιά αλλά παρόλο που η Μαρία πέρναγε τέλεια δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της τον Παναή.
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...