Η Μαρία και ο Κωνσταντίνος Αλέξιος αποφάσισαν να μείνουν για λίγο καιρό στην Ελλάδα μέχρι να ξεκινήσει η Εξεταστική. Μια μέρα κανόνισαν να πάνε να πιούν ένα χαλαρό ποτό στο κλαμπ της περιοχής τους. Εκείνο το βράδυ η Μαρία φόρεσε ένα κόκκινο σατέν φόρεμα και ο Κωνσταντίνος ένα λευκό κολαριστό πουκάμισο. Με το που έφτασαν παρήγγειλαν ένα μπουκάλι ακριβό ουίσκι και άρχισαν να πίνουν. Η Μαρία όμως είχε άλλου το μυαλό της καθώς ο Κωνσταντίνος της μίλαγε. Είχε καρφώσει το βλέμμα της στον μπάρμαν ο οποίος δεν ήταν άλλος από τον καλύτερό της φίλο στο λύκειο και ο πρώτος της έρωτας, ο Παναής. " Γνωρίζεις τον νεαρό; " Την ρώτησε ο Αλέξιος και εκείνη κόκκινησε σαν μπατζαρι καθώς δεν μπορούσε να πάρει το βλέμμα της από πάνω του, ο Παναής έπαιζε με τα μπουκάλια σαν τον Τάσο στο First dates. Και ξαφνικά τα βλέμματά τους διασταυρώθηκαν και της Μαρίας της έπεσε το κρυστάλλινο ποτήρι που κρατούσε. Ο Κωσταντίνος είχε αρχίσει να θυμώνει οπότε άρχισε να πίνει περισσότερο. Αφού ο Αλέξιος είχε μεθύσει για τα καλά, η Μαρία πήγε προς την Μπάρα. Ο Παναης ήταν ένα άνθρωπος λαϊκός, καμία σχέση με τους Γλίξμπουργκ και τον Κωνσταντίνο- Αλέξιο. Ήταν γυμνασμένος με μια υπόνοια κοιλιτσας και όχι πολύ ψηλός. Η εμφάνισή του άναβε και αποτελειωνε την Μαρία. Ο Κωνσταντίνος είχε γίνει πίτα από το μεθύσι και η Μαρία εκμεταλλεύτικε την ευκαιρία και μίλησε στο Παναή ...
"Με θυμάσαι ;;" Τον ρώτησε.
" Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός.." απάντησε εκείνος
"Τι κάνεις Παναή;" τον ρώτησε με ένα πονεμένο βλέμμα που κρύβονταν στα μάτια της
" Καλά είμαι, αυτή την περίοδο δουλεύω εδώ ως μπάρμαν και τα πρωινά σεκουριτας " της είπε
Τότε η Μαρία τον ρώτησε με περιέργεια. "που ακριβώς;" . Αυτός της απάντησε στο Κολωνάκι, στο Attica στο τμήμα Giorgio Armani. Αμέσως μετά της λέει " μην σε κρατάω έχεις και παρέα." Είπε ειρωνικά κοιτώντας τόν Κωνσταντίνο ο οποίος κοιμόταν σε μια καρέκλα. Η Μαρία πήγε προς τον Κωνσταντίνο " Μωρό μου ξυπνά, σε πηρε ο ύπνος" του είπε και εκείνος σηκώθηκε για να φύγουν. Πήγαν στο αυτοκίνητο χωρίς να λένε λέξη και όταν έφτασαν στο σπίτι κοιμήθηκαν αμέσως ....
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...