Розділ 14

1 0 0
                                    


Вінтер

наші дні

Прокинувшись, я моргнула і відразу скривилася, варто мені перевернутися на спину.

Дермо . Ліву сторону шиї пронизав біль. Намагаючись розтягнути м'язи, я нахилила голову набік. Мабуть, я всю ніч не рухалася. Все тіло ломило. Ніколи раніше не провалювалася у такий глибокий сон.

Я сіла, звісила ноги з краю ліжка, ще раз розім'яла шию та кісточки, потім витягла пальці ніг.

- Уф, - простогнала я.

Як я втомилася. Коли потерла очі, відчула, що вони набрякли і хворіли.

І тут наринули спогади про вчорашнє. Танець на вечірці на честь заручин Майкла та Еріки. Наша розмова з Деймоном. Те, як він знущався з мене, розповівши, чим буде насолоджуватися з моєю сестрою.

Я плакала. Довго.

Вирушивши в ліжко, я замкнула двері і плакала в подушку, бо не могла стриматися і не хотіла, щоб мене почули.

Я ненавиділа Деймона. Ненавиділа його мерзенні слова і цигарки, і пиха, і шалене заперечення відповідальності за щось. Ненавиділа, як він погрожував, хапав і не відпускав мене.

Деймон не мав права так чинити.

А ще мені було гидко через те, що я сумувала за ним. Страшенно гидко.

Я досі розрізняла у ньому риси, які мені подобалися, коли я не підозрювала, що таємно спілкувалася з ним. Як і раніше, почувала себе захищеною в його обіймах. Його шепіт нагадував про те, як я насолоджувалась словами, що лоскотали шкіру моєї шиї.

Я похитала головою. Все це було удаванням. грою. Він мене використав.

Підвівшись, я заплющила очі і витягла руки над головою, намагаючись розбудити своє тіло. Легкий дощ барабанив у вікно. У спробі прояснити думки я вдихнула і відчула запах свіжості, що просочувався до будинку. Спочатку потрібно випити кави.

У мене над головою пролунав скрип. Я відкинула голову, нагостривши вуха. Кому знадобилося піднятися на горище? Крім прислуги туди ніхто не ходив, а її в нас не залишилося. Принаймні постійною.

Підійшовши до комода, я взяла светр, що лежав на ньому, одяглася і потерла долонями по передпліччя, щоб зігрітися. Волосся зібрала в хвіст, після чого відсунула стілець, що підпирав дверну ручку, повернула ключ і відчинила двері.

КурокWhere stories live. Discover now