Деймон
наші дні
- Вони чудові, так? - Запитав Гебріел, розглядаючи когось за моїм плечем. - Я навіть не засмутився. Мені не терпиться побачити, що вони зроблять.
Повільно розвернувшись, я подивився назад, але щось підказувало, що я вже знав, кого він мав на увазі. Завжди знав.
Ріка і Бенкс стояли поряд, не зводячи з нас питальних поглядів.
Я заплющив очі. Моє серце билося так голосно. Твою матір .
- Отже, сестри, - повторив я, знову глянувши на батька.
- Це смішно, з якою легкістю я міг запліднити будь-яку жінку, окрім своєї дружини. - Він вивів сигару з нагрудної кишені. - Хоча Крістіана була красунею. Я взагалі-то не планував її обрухати, проте знав, що дитина вийде симпатична, з такими генами.
Мені не вірилось.
І все-таки це звучало дуже логічно. Зірки зійшлися.
Батько прикурив, випустивши у повітря хмару диму.
– Ріка... – тихо сказав я. - Вона твоя дочка.
- О, я був би не проти, - заперечив він, усміхнувшись самому собі. - Але ні, Еріка кровна Фейн.
Що?
Тоді я не...
– Лише за кілька років до неї Крістіана народила сина.
Сказавши це, Гебріел глянув на мене, затягнувся сигарою і примружився.
Сина.
Я перестав дихати.
Вони обидві були мені сестрами, проте Еріка не була дочкою мого батька. Що означало...
- Ти брешеш, - вишкірився я.
Він широко посміхнувся, насолоджуючись кожною секундою того, що відбувається.
Це неправда.
- Наталія Делова була моєю матір'ю, - наполегливо сказав я. - Я схожий на неї, як дві краплі води.
- Навіть якщо й так, ти все одно з'явився на світ не з її кицьки.
Стоячи на місці, я не міг поворушити язиком. Він явно брехав. Неможливо, щоб я нічого не помічав, поки таке відбувалося перед носом.
Вона б не... Як я міг не знати? Вона б поговорила зі мною або зробила щось.
Сміх батька рознісся навколо гірше за дим, заглушаючи шум вулиці.
YOU ARE READING
Курок
RomanceАнотація Він повернувся, щоб помститися. ВОНА НЕ ДАСТЬ СЕБЕ В ОБИДУ. УІНТЕР Відправити його до в'язниці - найгірше, що я могла зробити. І не важливо, що він скоїв злочин і що я бажаю йому смерті. Мені здавалося, що я встигну зникнути до його звільне...