Розділ 21

1 0 0
                                    


Вінтер

П'ять років тому

Тремтячими руками за допомогою голосового управління я включила відео і почула те, що кожен міг подивитися в Інтернеті. Мої поцілунки, наше часте дихання та стогін.

Я люблю... Я ненавиджу тебе. Так сильно ненавиджу.

Так, я теж тебе ненавиджу. Мені просто потрібна гаряча дівка на ніч.

Так?

Мені здавалося, ніби це не я була безпосередньою учасницею подій, а просто слухала з боку якесь огидне дійство, безглузде і вульгарне, коли насправді воно таким не було. Моє обличчя спотворилося від болю, поки я плакала. Його телефон впав, але запис не зупинився. Все, що ми робили в душовій, звучало чітко, тому люди легко зрозуміють, чим ми там займалися.

Мати зателефонувала вранці перед посадкою на літак - вона поверталася додому з моєю сестрою - і запевнила: я жодного разу не з'явилася на оголеній записі. Ми з ним зникли з кадру після падіння мобільного телефону.

Мене завалювали повідомленнями. Я знала, що не слід їх відкривати, але мені цілий день забороняли виходити з дому.

Стаціонарний телефон унизу і стільникові батьків не замовкали. Ситуація явно складалася погана, тільки я гадки не мала, наскільки погана для мене.

Підключивши озвучку, я прослухала перше повідомлення:

« Схоже, з тобою можна добре провести час. Мені б це зараз не завадило ».

Я стиснула зуби, клікнула на наступне послання і піднесла слухавку до вуха:

« Отже, Деймон добре орудує членом? Йому подобаються сліпі, глухі та тупі дівки. Закрий очі, заткни вуха та розсунь ноги, дитинко ».

Господи, навіщо вони так? Голова розколювалася, сльози полилися ще дужче. Я не підозрювала про зйомку. Це особисте. Все було зовсім негаразд.

« Брудна, аморальна повія. Скільки членів ти відсмоктувала, намагаючись закохати в себе когось? Накладіть на себе руки ».

Більшість повідомлень надходило з незнайомих номерів. Продовжуючи плакати, я вже не видавала жодних звуків. Мені хотілося померти. Він використав мене. Зробив це для приколу. Деймон так вчинив зі мною, бо кайфував від подібних речей?

КурокWhere stories live. Discover now