Розділ 25

1 0 0
                                    


Деймон

наші дні

Я увійшов через чорний хід із Михайлом, залпом допив воду і викинув пляшку у відро для сміття, після чого підсипав псу корми в миску. Поки він їв, я попрямував коридором у фойє.

Піднімаючись сходами, я задер свою футболку і принюхався. Цигарки впереміш з тирсою. Моя шкіра, швидше за все, пахла тим самим.

Ех, Вінтер потерпить.

Стягнувши футболку через голову і увійшовши до спальні, я кинув її на підлогу.

- Я брудний і спітнілий, - сказав я, роззувшись, - але тобі доведеться змиритися.

Я не ввімкнув світло, поставив коліно на ліжко і поповз до неї, знемагаючи від бажання затиснути руки Уінтер у неї над головою і цілувати її доти, доки вона не почне благати її трахнути.

Але діставшись до її боку ліжка, я виявив лише порожнє місце.

- Вінтер? – гукнув я, потім зліз із ліжка і ввімкнув лампу.

Дівчата тут не було. Хоча зім'яті простирадла досі залишалися теплими.

- Вінтер? - гаркнув я голосніше.

Прокляття, дівчинко...

Я перевірив ванну та вбиральню, але там її теж не виявилося.

Залишивши кімнату, я попрямував до спальні Вінтер і відчинив двері. Порожньо. Серце забилося швидше. Прикусивши губу, я постарався впоратися зі своїми нервами.

Може, вона у бальній залі.

Коли я наблизився до поруччя, збираючись спуститися сходами, то помітив Крейна, який перетинав фойє.

– Де вона? - Зажадав я від нього відповіді.

Він зупинився і подивився мені у вічі.

Але одразу ж відвів погляд.

– Твою матір, де вона? – випалив я.

– За нею приїхала машина, – неохоче промовив чоловік. - Вона сказала, що їде до Сент-Кіліана і повернеться за кілька днів.

- І ти її відпустив?

Він закрив рота, уникаючи моїх очей. Якого хрону? Навіщо я найняв додаткову охорону, якщо Крейн дозволятиме Уінтер так збігати?

- Мені здавалося, що дівчина більше тут не бранка, сер.

- А тобі не здавалося, що я зроблю собі миску для морозива з твого черепа, якщо ти не доповиш мені про її звільнення?

КурокWhere stories live. Discover now