ДеймонП'ять років тому
Ми кинули машину Андерсона там, де її знайшли, і пересіли до моєї. Хлопці вже поїхали, а я віз Вінтер через місто до будинку її начальниці.
- Що ти збираєшся робити? - Поцікавилася вона.
Я припаркувався біля тротуару навпроти будинку менеджера театру – у ремісничому стилі, з широкою верандою, кількома габелями та доглянутим зеленим газоном. На ганку горів лише один світильник.
Відповіді на запитання у мене поки що не було, але я завжди щось вигадував.
Емері Скотт жила в цьому районі – гарному та чистому, тільки без розкішних особняків, якими могло похвалитися узбережжя. Чесно кажучи, мені тут більше подобалося. Будинки розташовувалися ближче один до одного, сусіди... Було б чудово зрости в такому кварталі.
Переключившись на нейтральну передачу, я поставив машину на ручне гальмо.
- Що, по-твоєму, я маю зробити?
Я глянув на неї. Зчепивши руки на колінах, дівчина виглядала схвильовано. Помітивши нестерпний вираз на її обличчі та стиснуті губи, я посміхнувся. Вона так боялася потрапити у неприємності.
Проте мені було шкода Вінтера. Ніхто не мав права вказувати їй, що вона може чи не може робити.
Ну, крім мене, мабуть.
- Я не знаю, - пробурмотіла вона нерішуче. – Давай поїдемо.
- Ти хочеш танцювати? – підначував її я. - Я доб'юся для тебе всього, чого захочеш.
– І як ти це зробиш?
- Я отримую все, що захочу, - заявив я прямолінійно.
Уінтер тихо засміялася, мабуть, думаючи, ніби я пожартував. На мить я дав слабину. Давно нічого гарнішого не бачив – її очі буквально світилися від щастя.
Вона похитала головою.
– Ні.
Господи . Значить, Уінтер хотіла, щоб я розбирався з усіма, хто її образить чи розсердить, у неї за спиною, бо вона надто боязка? Значить так і буде. Я не пускав усе на самоплив.
- Ніхто не сміє тобі відмовляти.
– Але не в такий спосіб, – сказала дівчина. - Мені буде неприємно, якщо я досягну мети нечесно.
Так, я розумів. Швидше за все, я почував би себе так само, якби йшлося про баскетбол.
Але...
YOU ARE READING
Курок
RomanceАнотація Він повернувся, щоб помститися. ВОНА НЕ ДАСТЬ СЕБЕ В ОБИДУ. УІНТЕР Відправити його до в'язниці - найгірше, що я могла зробити. І не важливо, що він скоїв злочин і що я бажаю йому смерті. Мені здавалося, що я встигну зникнути до його звільне...