ДеймонП'ять років тому
Видихнувши дим, я свердлив поглядом потилицю Еріки Фейн, поки ми їхали житловим районом за межами центру міста. День видався довгий, а ніч, швидше за все, видасться ще довше... Мене одночасно розлютило і зацікавило рішення Майкла взяти її з нами на святкування Ночі Диявола.
Провівши стільки часу в коледжі, далеко від друзів, що навчалися в різних містах, я був радий нарешті повернутися туди, де почував себе щасливим, і ось тепер усім нам доведеться остерігатися, щоб не образити його протеже.
Але з іншого боку, може, новий відволікаючий фактор, здатний допомогти викинути з голови Уінтер і те, що сталося вчора в душовій – саме те, що мені потрібно.
Перспектива.
Якщо заплющити очі, відключити розум і пуститись у всі тяжкі, це розірве моє нутро на шматки, і тоді я більше не зможу її відчувати. Тоді мені вдасться відпустити Вінтер раніше, ніж вона дізнається.
Можливо, через багато років, коли я закінчу коледж, а вона подорослішає та поїде від батьків...
Ні.
Цьому не бути.
Уінтер все одно має дізнатися правду. Ким я насправді був і що робив із нею протягом усього цього часу. Я ж хотів, щоб вона ніколи не впізнала.
Я ж ненормальний. Потрібно покласти цьому кінець.
Мені просто потрібна заміна. Мила, здорова, білява заміна, яка була схожа на Уінтер Ешбі і пахла не менш приємно.
Ріка відчула, що я на неї вирячився, озирнулася через плече і зустрілася зі мною поглядом. Я не одвернувся.
У неї теж блакитні очі. Як у Вінтер.
Однак, на відміну від неї, Ріку я міг ненавидіти та нагадати собі, для чого створені жінки.
Вони ровесниці, плюс до всього. Не впевнений, чи продовжували дівчата спілкуватися, але раптом мені вдасться уявити на місці двійника справжню Вінтер і перестати думати про неї.
Піднявши підборіддя, Ріка повернулася назад. Я тихо засміявся, зробивши ще одну затяжку.
Завжди я змушував її нервувати. Мені це навіть подобалось. Складалося враження, ніби ми мали зіграти в більш серйозну гру в майбутньому, однак жоден з нас не знав, у чому вона полягала.
YOU ARE READING
Курок
RomanceАнотація Він повернувся, щоб помститися. ВОНА НЕ ДАСТЬ СЕБЕ В ОБИДУ. УІНТЕР Відправити його до в'язниці - найгірше, що я могла зробити. І не важливо, що він скоїв злочин і що я бажаю йому смерті. Мені здавалося, що я встигну зникнути до його звільне...