Вінтернаші дні
- Михайле? - Покликала я, рухаючись коридором.
Прокинувшись, я почула скрип його пазурів по паркету.
У будинку грала музика, внизу голосно розмовляли та вільно ходили люди, до ґанку під'їжджали машини. Що відбувається?
Після вчорашнього епізоду у ванній я замкнулася у своїй кімнаті, переодяглася, висушила волосся. Потім переховала свою дорожню сумку, знову порахувала гроші та подумала про те, куди могла б втекти про всяк випадок. Я знала, що не втечу, інакше наражу на ризик своїх близьких, але мені потрібно було чимось зайняти думки.
А потім я по дурниці заснула. Занепокоєння, ранковий переляк і те, що трапилося у ванній, виснажили мої сили, тому я згорнулася калачиком на ліжку і провалилася в повне забуття.
Потрібно скласти новий план. І включити до нього старих друзів Деймона. Вони могли його зупинити. Вони зупинять його заради мене.
- Михайле? - Покликала я голосніше.
Мій телефон залишався внизу. Сподіваюся, він повністю зарядився з огляду на те, що зараз було майже вісім вечора. Почувши жалібний писк, я завернула до колишньої кімнати батька. В основній ванній шуміла вода, але мені було начхати, знаходився Деймон там чи ні.
- Михайло.
Мокрий ніс мого собаки тицьнув мені в ногу. Радо дихаючи, він облизав мої пальці.
Опустившись навколішки, я полегшено посміхнулася.
- Гей, - сказала я, поплескуючи і гладячи його. Раптом від туги, що гнітить мене останні пару днів, не залишилося і сліду.
Дякую, дякую, дякую ...
Я була впевнена, що Деймон насправді не мав наміру пристрелити мого пса, проте до очей все одно підступили сльози радості через те, що він не зник назавжди.
– Чому ти тут? - Грайливо відчитала я Михайла, взявши його за нашийник і піднявшись. - Тримайся від нього подалі, хлопче.
- До ноги, - з ванної долинула команда російською.
Пес вирвався з моєї хватки і втік.
- Михайле? - Сказала я суворішим тоном.
— Ти помилилася, завівши собаку, — сказав Деймон. – Він не захистить тебе від мене. Мені відомо, як з ним упоратися. Я завжди умів змушувати інших підкорятися.
YOU ARE READING
Курок
RomansaАнотація Він повернувся, щоб помститися. ВОНА НЕ ДАСТЬ СЕБЕ В ОБИДУ. УІНТЕР Відправити його до в'язниці - найгірше, що я могла зробити. І не важливо, що він скоїв злочин і що я бажаю йому смерті. Мені здавалося, що я встигну зникнути до його звільне...