A je to tu.
Ten okamžik o kterém jsem tak dlouho snila, tak dlouho si ho představovala, až jsem to zvládla.
Zítra je můj svátek. Slavnostní den, kdy dopíšu jednu knížku a začnu druhou. A už si budu moci říct, že mám sepsanou jednu knihu. Jeden svazek, o asi třiceti kapitolách, na nějaké úrovni.
Už nebudu jen holka, co má Wattpad. Už budu ta holka, která napsala knížku.
Ano, možná si teď myslíte, že to moc přeháním. Ale nikdy, nikdy, si nezopakujete ten pocit, jako po dopsání své první knížky.
A tady jsme - s fanfikcí na moji oblíbenou knížku již od dětství, Kočičí válečníky.
Ale teď už k názvu této části. :)
Mám tu dvě osoby, kterým bych chtěla poděkovat, a bez kterých by tento příběh podle mě nemohl vzniknout.
Jednou z nich je Lucka. (@Whitefeather_1)
Pane bože, Luci, ani nevím, jak ti poděkovat za to, že jsi mě přivedla k Wattpadu. Ukázala jsi mi ho, pomohla se přihlásit, donutila mě začít psát knížku. Bez tebe a tvých rad bych se nikdy neobešla. Prostě by to nešlo. Všechny sdílené kapitoly, které jsme spolu udělali, rozhodnutí, která jsme spolu učinily, motivaci, kterou jsi mi do psaní vložila. Nedokážu ani slovy popsat, jak moc jsi pro mě v tomhle Bouřenčině životě znamenala. Děkuji ti, opravdu moc. Za vše co jsi pro mě a můj příběh tak skvělého udělala.
No a druhá, bezpochyby Mia. (@miulineek)
Tak ty, bez tebe bych neměla žádnou motivaci. Tvé každodenní zprávy, o tom, že už mám 200 přečtení, byly jeden z mnoha důvodů, proč jsem se na to nevykašlala a nezačala rovnou psát něco jiného. Milovala jsem tvou energii, se kterou jsi mě povzbuzovala, účastnila se mých anket, když jsem nevěděla co dělat, a nadšeně reagovala na každou moji zprávu. Určitě bych bez tebe nezvládla vymyslet ani polovinu postav, a ani nevíš, jak moc jsem si vážila toho, pomáhat ti s vymýšlením tvého příběhu. Děkuji.
Také hrozně moc děkuji svým úžasným spolužačkám a za jejich pochvaly, že ze mě jednou určitě bude spisovatelka, za pochvaly od Adri, která mi chválila sloh a povzbouzela mě a milionu dalších lidí, kterým stačila jen jedna malá věta, aby mi dali motivaci.
A také, v neposlední řadě, moc děkuji vám, milí čtenáři, protože je to super vědět, že mé psaní někoho baví.
Miluji vás, a těším se na další příběh.
♡♡♡
ČTEŠ
Kočičí válečníci: Příběhy mořských (WaCa FF)
AdventureCo se stane, když Mořský klan, tak dlouho poklidně žijící na ostrově daleko od dvounožců, dostane zprávu od Hvězdných? Když se vítr obrátí, a tyto kočky, zvyklé na svůj klid, budou pod vedením jedné z nich vláčeny po celé zemi? Proroctví zmítá klan...