Erika stătea pe plaja din Liguria, privind valurile care se spărgeau la mal. Era o zi senină, dar inima ei era plină de emoții contradictorii. În ultimele săptămâni, viața ei se schimbase radical. Găsirea fratelui ei, Matteo, adusese o ușurare profundă, dar și o mulțime de întrebări despre viitorul ei.
Alessandro, stând lângă ea, o observa în tăcere. Deși erau împreună, era ca și cum o distanță invizibilă s-ar fi așternut între ei. Își dorea să o consoleze, să îi spună cât de mult o iubește, dar cuvintele păreau să-i rămână blocate în gât. Erika se întoarse brusc spre el, ochii ei căprui căutând o scânteie de înțelegere.
„Alessandro," începu ea, dar se opri, nesigură dacă să își împărtășească gândurile. Se simțea vulnerabilă și temătoare în fața lui.
„Ce s-a întâmplat?" întrebă el cu blândețe, încurajând-o să continue.
„E complicat," spuse ea, lăsându-și privirea în jos. „De când l-am găsit pe Matteo, m-am simțit... pierdută. Credeam că totul va fi mai ușor, dar, în schimb, s-au adunat atâtea emoții. Mă simt copleșită."
Alessandro își înfipse mâinile în buzunarele pantalonilor, încercând să își controleze propriile emoții. „Este normal să te simți așa. Ai trecut prin atât de multe. Dar nu ești singură. Sunt aici pentru tine."
„Știu," răspunse Erika, iar vocea ei era aproape un șoptit. „Dar trebuie să înțeleg și eu ce vreau. Nu știu dacă pot să mă deschid complet, să-mi las garda jos."
„Îți respect deciziile," spuse Alessandro, dar un val de tristețe îi străbătu fața. „Dar, Erika, nu trebuie să te temi de mine. Vreau să fiu parte din viața ta, să te sprijin în orice mod pot."
Între ei se formase o legătură profundă, dar Erika nu putea să ignore trecutul ei. Luca, Matteo, familia ei, toate aceste momente i se păreau acum un amalgam de durere și bucurie. Simțea că trebuie să își rezolve demonii interiori înainte de a putea să își îmbrățișeze pe deplin viitorul cu Alessandro.
În acea seară, în timp ce soarele apunea, Erika și Alessandro se plimbau de-a lungul plajei. Se opreau din când în când pentru a admira peisajul. Erika simțea că o decizie importantă se apropia. O idee începu să prindă contur în mintea ei—poate că era timpul să își facă o promisiune nu doar lui Alessandro, ci și sieși.
„Alessandro," începu ea, „mi-ar plăcea să organizăm o mică întâlnire cu familia și prietenii. Cred că am nevoie de sprijinul lor, să vorbim despre ce am trecut și unde vrem să ajungem."
Alessandro zâmbi, văzând în sfârșit o rază de speranță în ochii ei. „Este o idee bună. Voi fi alături de tine, orice ai avea nevoie."
Câteva zile mai târziu, Erika și Alessandro organizau o reuniune pe plajă. Au invitat toți prietenii și familia, inclusiv pe Marco și Sophie, care erau dornici să își ofere sprijinul. Atmosfera era relaxată, dar Erika simțea o tensiune în aer. Adevărul era că, după atâtea evenimente, ea avea nevoie de o eliberare emoțională.
În fața prietenilor, Erika își împărtăși povestea, inclusiv durerea pierderii părinților și răpirea fratelui ei. Îi vorbea despre lupta ei interioară, despre cum și-a regăsit fratele și despre speranțele ei pentru viitor. La final, se întoarse spre Alessandro și îl privi cu ochii plini de lacrimi.
„Te iubesc, Alessandro," spuse ea, simțind că inima ei se deschide. „Nu am crezut că voi găsi pe cineva care să mă înțeleagă atât de bine. Vreau să împărtășesc această viață cu tine."
Alessandro, emoționat, se apropie de ea și o îmbrățișă strâns. „Și eu te iubesc, Erika. Vreau să fiu alături de tine, să construim împreună un viitor."
Cu toții aplaudară și începură să sară de bucurie. Erika se simțea eliberată, ca și cum o povară fusese ridicată de pe umerii ei. Momentul acesta, plin de iubire și acceptare, îi dădu o nouă perspectivă asupra vieții.
După reuniune, Erika și Alessandro petrecură mult timp împreună, explorând Liguria și regăsind bucuria în viață. Fiecare zi era o nouă oportunitate de a se cunoaște mai bine și de a construi o fundație solidă pentru viitorul lor.
Erika, în sfârșit, începea să simtă că își poate lăsa trecutul în urmă. Cu fiecare zi care trecea, se simțea mai puternică și mai încrezătoare. Apoi, într-o noapte, Alessandro o duse pe o mică plajă, unde stelele străluceau mai puternic ca niciodată.
„Erika," spuse el, scoțând un colier delicat din buzunar. „Vreau să îți ofer acest lucru. Este un simbol al iubirii noastre. Promit că voi fi mereu aici pentru tine, în momentele bune și în cele rele."
Cu lacrimi de bucurie în ochi, Erika acceptă colierul și își dădu seama că, în sfârșit, avea șansa de a construi un viitor plin de iubire și fericire alături de bărbatul care îi adusese atât de multă bucurie.
Pe măsură ce se apropiau de finalul volumului, Erika știa că încă mai aveau multe de înfruntat, dar sentimentul că se îndreptau spre un nou început o umplea de speranță. Iubirea lor era mai puternică decât orice umbră a trecutului, iar viitorul promitea să fie strălucitor.
CITEȘTI
Ți-am spus că va merita
RomanceVolumul 3 🌅 După cinci ani de la dramaticele evenimente din Liguria, Erika Costa și fratele ei geamăn, Matteo, și-au refăcut viețile într-un mod surprinzător și neașteptat. Trecutul dureros s-a transformat în lecții prețioase, iar acum, Erika și Ma...