Erika își ținea respirația, intrând în salonul privat cu inima bătându-i nebunește în piept. Alessandro era la câțiva pași în spatele ei, tăcut și precaut. Interiorul camerei era scăldat într-o lumină slabă, mobilierul opulent și tablourile de pe pereți amplificau senzația de mister și putere. În centrul camerei, la o masă mică, un bărbat își aprinsese un trabuc.
Omul de încredere al lui Giovanni Russo. Ținta lor.
Când Erika și Alessandro intrară, bărbatul ridică ochii, iar un zâmbet viclean îi brăzdă fața. În spatele lui, doi bodyguarzi se mișcau aproape invizibil, dar Erika îi simți din priviri.
„Cine sunteți voi?" întrebă bărbatul cu o voce joasă, dar fermă. Degetele lui lungi învârteau elegant trabucul, ca și cum prezența lor acolo nu-l deranja câtuși de puțin.
Erika își înghiți nervii și își asumă rolul. Acesta era momentul pe care îl așteptase. Nu era loc de ezitare.
„Suntem aici să negociem," spuse ea cu o voce calmă, dar fermă. „Știm cine ești, știm pentru cine lucrezi și știm că te afli în posesia unor informații esențiale."
Bărbatul își lăsă capul puțin pe spate, suflând un nor de fum în aer. Se uită scurt la Alessandro, apoi înapoi la Erika.
„Și dacă refuz?" întrebă el, ridicând o sprânceană, provocator. „Crezi că mă sperii doar pentru că ai tupeul să intri în salonul meu?"
Alessandro păși înainte, simțind cum tensiunea creștea în cameră. „Nu e vorba de a te speria. E vorba de ce ai de pierdut dacă nu colaborezi cu noi."
Tăcerea se lăsă din nou. Erika putea simți cum bodyguarzii de lângă bărbat își schimbau pozițiile, pregătiți de acțiune, dar Alessandro nu părea deloc impresionat. Ochii lui erau fixați pe cel de la masă, o luptă tăcută între două forțe.
„Și ce aveți voi să-mi oferiți?" continuă bărbatul, punând trabucul într-un suport de cristal. Privirea lui era calmă, dar în spatele acelei liniști Erika simțea pericolul.
„Imunitate," spuse Erika, într-o fracțiune de secundă, fără a ezita. „Noi avem contacte care îți pot asigura protecție. Dacă colaborezi cu noi și ne dai ce vrem, te asigurăm că Russo nu va mai avea puterea să te atingă."
Bărbatul se aplecă ușor înainte, privindu-i pe amândoi atent. O tăcere adâncă se așeză între ei, ca o apă stagnantă. În acel moment, Erika nu știa dacă omul din fața lor era pe punctul de a coopera sau de a da ordin bodyguarzilor să-i elimine. Degetele lui lungi loveau ușor masa, ritmic, sunetul metalic al inelului său de aur accentuând tensiunea.
„Să presupunem că aș accepta. Ce vreți cu exactitate de la mine?" întrebă el, în cele din urmă.
Erika simți o mică explozie de speranță. „Ne trebuie toate detaliile despre operațiunile lui Russo în Liguria. Rețelele lui, afacerile murdare, orice legături pe care le are cu oficialii locali sau cu alți oameni de putere. Dacă îl putem expune, vom ruina tot ce a construit."
Bărbatul zâmbi. „Russo are multe prieteni... poate mai mulți decât vă imaginați voi. Dacă vreți să-l distrugeți, veți avea nevoie de mult mai mult decât un plan subțire. Dar... ar putea fi interesant. Câteva detalii, câteva fisuri în sistem... Să spunem că, pentru prețul corect, aș putea să vă ofer ceva informații."
Erika și Alessandro schimbă o privire. Știau că el nu va da nimic gratis. Dar timpul lor era limitat.
„Nu e vorba de bani," spuse Alessandro, apropiindu-se de masă. „Ce vrei cu adevărat?"
Bărbatul ridică privirea, de data aceasta cu un interes real. „E simplu. Vreau să dispar. Definitiv. Vreau o nouă identitate, o nouă viață. Dacă-mi puteți garanta asta, atunci vă dau tot ce știu despre Russo."
Erika îl privi intens, gândindu-se la riscurile și consecințele unei asemenea oferte. Nu era ușor să facă pe cineva să dispară fără urmă, dar aveau câțiva prieteni care ar putea ajuta.
„Îți putem oferi asta," spuse ea. „Dar vrem asigurări că informațiile tale sunt reale."
Bărbatul își ridică sprânceana. „Asigurări? În lumea asta nu există așa ceva. Dar vă promit un lucru: Russo nu mă va putea atinge dacă fac asta. Pentru că va fi deja pe fundul prăpastiei când voi termina cu el."
În acel moment, Erika știa că făcusem pasul decisiv. Planul lor nu mai putea da înapoi. Dacă omul acesta își respecta promisiunea, aveau o șansă reală să distrugă imperiul lui Russo. Dar dacă nu... totul putea exploda în fața lor.
Alessandro își încrucișă brațele, aruncând o ultimă privire celor doi bodyguarzi. „Ne vom asigura că ai ce vrei. Pregătește-te. Plecăm în noaptea asta."
Bărbatul își aprinse din nou trabucul, zâmbind în colțul gurii. „Am așteptat momentul acesta de multă vreme. Să vedem ce pot face niște amatori ca voi."
Cu acest acord fragil, Erika și Alessandro ieșiră din salon, știind că au intrat într-un joc periculos, unde greșelile nu erau permise. Afară, noaptea le înghiți siluetele, iar în fața lor se așternea cea mai mare provocare pe care o avuseseră vreodată.
CITEȘTI
Ți-am spus că va merita
RomanceVolumul 3 🌅 După cinci ani de la dramaticele evenimente din Liguria, Erika Costa și fratele ei geamăn, Matteo, și-au refăcut viețile într-un mod surprinzător și neașteptat. Trecutul dureros s-a transformat în lecții prețioase, iar acum, Erika și Ma...