Ajungerea la finalul trilogiei „Traume Ascunse" este un moment care îmi aduce atât bucurie, cât și melancolie. A fost o călătorie intensă și plină de descoperiri, nu doar pentru personajele mele, ci și pentru mine. Acest drum nu l-am parcurs singură, iar aceste pagini finale sunt dedicate celor care mi-au fost alături pe parcursul întregii aventuri.
În primul rând, vreau să le mulțumesc cititorilor mei. Fiecare comentariu, fiecare mesaj și fiecare impresie mi-au adus puterea de a continua să scriu și de a duce povestea mai departe. Voi sunteți cei care ați dat viață lumii din „Treiame Ascunse" și ați transformat-o într-o experiență comună. Vă mulțumesc pentru sprijinul vostru necontenit, pentru curiozitatea voastră și pentru încrederea pe care mi-ați arătat-o cu fiecare volum.
Mulțumiri speciale celor care m-au inspirat și susținut din umbră. Prietenilor și familiei, care au avut răbdare cu mine în momentele de nesiguranță și blocaj creativ, dar și celor care au fost acolo pentru a mă încuraja să merg mai departe atunci când povestea părea să devină copleșitoare.
Celor care m-au inspirat în mod indirect, prin artă, muzică sau literatură, vă mulțumesc că mi-ați aprins imaginația în cele mai neașteptate momente.
Și nu în ultimul rând, mulțumesc personajelor mele. Voi mi-ați oferit ocazia să vă cunosc, să vă înțeleg și să vă transpun povestea pe pagini. Prin suferințele, bucuriile și luptele voastre, am crescut și eu ca autor.
Această serie este mai mult decât o poveste pentru mine – este o bucată din sufletul meu, pe care am avut norocul să o împărtășesc cu voi toți. Mulțumesc din inimă pentru că ați fost parte din această călătorie, iar pentru voi, cititorii mei fideli, călătoria nu se încheie niciodată cu adevărat – ea trăiește mai departe în voi.
Cu toată recunoștința, Venus Andreea.
CITEȘTI
Ți-am spus că va merita
RomanceVolumul 3 🌅 După cinci ani de la dramaticele evenimente din Liguria, Erika Costa și fratele ei geamăn, Matteo, și-au refăcut viețile într-un mod surprinzător și neașteptat. Trecutul dureros s-a transformat în lecții prețioase, iar acum, Erika și Ma...