Ecourile pericolului

10 6 0
                                    

Erika se trezi din nou devreme, de data aceasta cu un sentiment de neliniște adânc înrădăcinat în sufletul ei. După noaptea intensă petrecută alături de Alessandro, realitatea dura a situației lor începea să se cristalizeze. Își aminti discuția despre pericolele care l-au ținut departe de ea atâta vreme și simțea că acele umbre din trecutul lui ar putea să-i afecteze din nou.

Pe măsură ce lumina dimineții umplea camera, Erika știa că trebuie să ia lucrurile în serios și să afle mai multe despre ce se întâmplase cu adevărat în tot acest timp. Alessandro dormea încă liniștit, dar în privirea lui adormită se puteau citi urmele unei vieți trăite la limită.

Cu grijă să nu-l trezească, Erika se îmbrăcă rapid și se strecură în afara casei, îndreptându-se către locul unde Sophie și Marco se întâlneau adesea pentru a discuta detalii despre investigațiile lor. Gândurile îi erau copleșite de incertitudini și întrebări, iar singurul mod prin care putea să găsească pace era să afle adevărul.

La scurt timp după ce ajunse la cafeneaua din apropiere, îi zări pe Sophie și Marco discutând la o masă din colț. Își luă un cappuccino și se alătură lor, simțind că întreaga atmosferă era încărcată de tensiune.

„Erika, mă bucur că ai venit," spuse Marco, aruncându-i o privire serioasă. „Avem niște informații noi care ar putea schimba totul."

Sophie îi zâmbi încurajator, dar nu reuși să ascundă îngrijorarea din ochii ei. „E vorba despre Alessandro, nu-i așa?" întrebă Erika direct, nerăbdătoare să afle ce s-a mai descoperit.

„Da," confirmă Marco, în timp ce își aplecă capul mai aproape de ea pentru a se asigura că nimeni altcineva nu ascultă. „Am aflat mai multe despre cei cu care a avut de-a face. Se pare că nu sunt doar niște oameni periculoși, sunt o organizație bine pusă la punct, implicată în activități ilegale de mare amploare."

Erika simți cum stomacul i se strânge. „Și Alessandro... a fost implicat cu ei?"

„Nu direct," interveni Sophie. „Dar a ajuns să fie prins într-un joc de putere, iar acum cei din organizație cred că știe prea multe. De asta a trebuit să plece, să se ascundă. Și acum, odată ce a revenit în viața ta, s-ar putea să nu fie în siguranță nici el, nici tu."

Erika se simțea copleșită de toate aceste informații. Întreaga poveste cu Alessandro devenea din ce în ce mai complicată și periculoasă. Gândul că ar putea fi în pericol nu o speria atât de tare cât faptul că ar putea să-l piardă din nou, de data aceasta pentru totdeauna.

„Ce ar trebui să facem?" întrebă ea, căutând o soluție.

Marco oftă, vizibil îngrijorat. „În primul rând, trebuie să fim vigilenți. Să-l protejăm pe Alessandro și să aflăm exact ce știe. S-ar putea să fie cheia pentru a destrăma această organizație."

Sophie adăugă: „Și mai ales, trebuie să avem grijă de tine, Erika. Dacă ei află cât de importantă ești pentru Alessandro, ar putea încerca să te folosească împotriva lui."

Erika se uită la cei doi prieteni ai săi și înțelese că nu mai era vorba doar despre o simplă reîntâlnire cu un vechi iubit. Era vorba despre ceva mult mai mare și mai periculos, un joc în care viețile lor erau în pericol.

„Am nevoie să vorbesc cu Alessandro despre asta," spuse Erika cu hotărâre. „Trebuie să știm la ce ne așteptăm."

După ce se despărți de Sophie și Marco, Erika se grăbi înapoi acasă. Pe drum, mintea ei continua să proceseze toate detaliile noi. O parte din ea era furioasă că Alessandro nu îi spusese mai multe încă de la început, dar în același timp înțelegea de ce a ales să o protejeze.

Când ajunse acasă, Alessandro era deja treaz, pregătindu-se să plece undeva. Erika simți cum furia și îngrijorarea se amestecau în interiorul ei.

„Alessandro, trebuie să vorbim," îi spuse, fără a-și ascunde emoțiile.

El se opri din mișcările sale și o privi serios. „Despre ce anume?"

„Despre cei din trecutul tău. Cei care te-au forțat să pleci," continuă Erika, căutând răspunsuri în ochii lui. „Am aflat de la Marco și Sophie că e mult mai grav decât mi-ai spus. De ce nu m-ai avertizat?"

Alessandro oftă adânc și se apropie de ea, încercând să-și găsească cuvintele. „Erika, nu am vrut să te implic în asta. Am crezut că, dacă rămâi departe, vei fi în siguranță."

„Dar acum sunt implicată, Alessandro. Nu poți să mă protejezi ținându-mă departe de adevăr. Avem nevoie să știm cu ce ne confruntăm," spuse Erika, cu o voce tremurândă de emoție.

Alessandro își trecu mâna prin păr, vizibil tulburat. „Este o organizație periculoasă, Erika. Nu sunt doar niște criminali de rând. Sunt oameni influenți, care au resurse nesfârșite și nu se dau în lături de la nimic pentru a-și atinge scopurile. Am încercat să scap, dar se pare că nu este atât de simplu."

Erika se simțea copleșită, dar și mai hotărâtă ca niciodată. „Atunci trebuie să ne pregătim. Trebuie să ne apărăm, să găsim o modalitate de a le înfrunta. Și nu vreau să aud că pleci din nou. Vom lupta împreună."

Alessandro o privi adânc în ochi și în acel moment înțelese că nu mai avea de ales. „Vom face asta împreună, Erika. Nu voi mai pleca nicăieri."

Pe măsură ce seara se apropia, Erika și Alessandro începeau să-și facă planuri pentru a se proteja și a investiga mai departe cine se află în spatele amenințărilor. Relația lor, deși plină de provocări, devenea din ce în ce mai solidă, bazată pe sinceritate și determinare.

Știau că zilele următoare vor fi pline de pericole și incertitudini, dar erau hotărâți să lupte pentru a supraviețui și pentru a-și construi un viitor împreună. Iar fiecare pas pe care îl făceau împreună îi apropia tot mai mult de dezvăluirea adevărului și de înfruntarea umbrelor trecutului.

Ți-am spus că va meritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum