Erika stătea în fața feronerie pe care o amenajaseră ca să funcționeze ca un sediu temporar. Luminile erau slabe, iar atmosfera era apăsătoare, dar, în ciuda fricii și incertitudinii, un sentiment de ușurare și determinare o învăluia. În sfârșit, după atâta timp, își recăpătase fratele. Matteo, cu privirea lui care acum părea mai matură și mai plină de povara experiențelor trăite, stătea în mijlocul camerei, înconjurat de cei dragi, iar asta îi oferea lui Erika un sentiment de normalitate pe care nu-l mai simțise de ani de zile.
„E bine că ești în siguranță," îi spuse Erika, îmbrățișându-l strâns. „Nu știu ce aș fi făcut dacă nu te găseam."
Matteo îi zâmbi cu o sinceritate care îi încălzea inima. „Am trecut prin multe, dar acum sunt aici, iar asta contează cel mai mult."
Pe fundal, Alessandro, Marco și Sophie ascultau conversația, fiecare având propriile gânduri. În timp ce Erika și Matteo se reconectau, Marco își făcu timp să se apropie de Alessandro.
„Cum te simți cu toată această agitație?" întrebă Marco, aruncând o privire către Erika și Matteo.
Alessandro își încrucișă brațele, gândindu-se la toate momentele tensionate pe care le trăiseră. „E greu să îmi dau seama. Mă bucur că l-au găsit pe Matteo, dar mă îngrijorează ce urmează. Trecutul nu dispare pur și simplu."
Marco se uită spre el, cu o expresie serioasă. „Nu uita că nu suntem singuri. Avem susținerea unul altuia."
Erika, auzind aceste cuvinte, se întoarse spre ei. „Așa este. Trebuie să rămânem uniți. Urmează o luptă, dar știu că împreună putem face față oricărei provocări."
După câteva momente de discuții despre planurile lor viitoare, Erika se întoarse la Matteo, dorind să afle mai multe despre perioada în care a fost răpit. Era curioasă, dar și neliniștită. „Ce s-a întâmplat cu tine, Matteo? De ce nu ai putut să ne contactezi?"
Privirea lui Matteo se întunecă, iar atmosfera din jurul lor se schimbă. „A fost o perioadă foarte complicată. Am fost dus în diferite locuri, și nu aveam cum să comunic. Ei m-au controlat, mi-au spus ce să spun și ce să nu spun."
Erika simțea o furie crescândă în interiorul ei. „Nu pot să cred că au reușit să te țină atât de mult. Ești liber acum, dar rănile pe care le-au provocat sunt adânci."
„Știu, dar acum sunt aici și vrem să ne reconectăm," răspunse Matteo, încercând să o liniștească. „Trebuie să ne ajutăm unul pe altul să trecem peste asta."
La scurt timp după discuția lor emoționantă, Sophie își făcu simțită prezența, aducând cu ea un sentiment de optimism. „Băieți, cred că am nevoie de o plimbare pe plajă pentru a ne relaxa. Ce ziceți? O plimbare ne va ajuta să ne limpezim mințile și să discutăm despre viitor."
Alessandro zâmbi, apreciind propunerea. „Cred că ar fi exact ce ne trebuie. Hai să ne bucurăm de momentul acesta."
Pe plajă, sunetul valurilor și briza oceanului aduceau o atmosferă de calm. Erika își înfipse degetele în nisip, simțindu-se mai conectată ca niciodată la natura din jur. În timp ce se plimbau, Matteo povestea despre aventurile sale, despre cum a reușit să supraviețuiască și despre cum spera să își reconstruiască viața.
„Deși totul a fost copleșitor, am învățat multe despre mine în timpul captivității," spuse Matteo, privind spre orizont. „Am realizat că familia este tot ce contează."
Erika se uită la el cu admirație. „Și eu cred asta. Voi face tot ce-mi stă în putință pentru a ne menține împreună."
Pe măsură ce se întorceau spre adăpostul lor temporar, un sentiment de determinare se așternu în inima lui Erika. Era hotărâtă să își protejeze fratele și pe cei dragi, indiferent de provocările care vor urma.
După câteva ore, când soarele începea să apună, luminile orașului se aprindeau una câte una. Erika se simțea epuizată, dar și plină de speranță. Se așeză pe un scaun, ascultând discuțiile prietenilor ei. Erau atât de mulți oameni care o sprijineau și erau dornici să lupte alături de ea.
După ce se lămuriseră toate detaliile, Alessandro o privi pe Erika. „Vreau să fiu alături de tine, indiferent de ce va urma. Vom găsi o cale."
Inima ei tresări. Deși lupta continuă și greutățile nu dispăruseră, ea simțea că, avându-i alături, nimic nu era imposibil.
În acea seară, în fața apusului, Erika își dădu seama că viața ei se schimbase complet. Era înconjurată de oameni care o susțineau și era pregătită să înfrunte viitorul. Această nouă familie pe care și-a construit-o era mai puternică decât orice obstacol pe care l-ar fi putut întâlni.
Dar, chiar când credea că lucrurile se îmbunătățesc, o umbră din trecutul ei se făcu simțită. Un mesaj neașteptat o făcu să se simtă neliniștită. Cineva din trecutul ei revenise, iar ceea ce urma să se întâmple ar putea schimba totul.
CITEȘTI
Ți-am spus că va merita
RomansVolumul 3 🌅 După cinci ani de la dramaticele evenimente din Liguria, Erika Costa și fratele ei geamăn, Matteo, și-au refăcut viețile într-un mod surprinzător și neașteptat. Trecutul dureros s-a transformat în lecții prețioase, iar acum, Erika și Ma...