Το συγκεκριμένο έργο, βρίσκεται υπό διόρθωση! Είναι η παλιά / αρχική εκδοχή. Η οποία θα παραμείνει στο wattpad, χωρίς ημερομηνία λήξης, θα μπορείτε να τη διαβάσετε ανά πάσα στιγμή. (Καλή τύχη)
Πρόκειται για ένα βιβλίο που έγραφα αρκετά μικρότερη, πειραματιζόμουνα και αποτελούσε για χρόνια, το πρώτο μου «σπίτι»
Επηρεασμένη από τον κόσμο της μαγείας, της φαντασίας, τη λαογραφία της Ηπείρου, άρχισα να χτίζω δειλά - δειλά, τον κόσμο των Σκιών. Ένας κόσμος - καθρέφτης, όλων των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, που στοίχειωναν το κορίτσι που γνώριζα κάποτε. Ήτανε μια προσπάθεια λοιπόν, να μπλέξω τη φαντασία και τον 'λυρισμό' μαζί.
Επίσης, δεν σημαίνει ότι 'δικαιώνει' τη σημερινή μου εκδοχή / το ταλέντο μου. Είναι μια εκδοχή με τα θετικά και τα αρνητικά της. Ορθογραφικά, όσο και συντακτικά λάθη, κάνουν την εμφάνιση τους συχνά. Κεφάλαια επίσης που δεν συμπληρώνουν το παζλ της πλοκής ίσως υπάρξουν, (αν δε κάνω λάθος, είναι τα δέκα πρώτα) με αποτέλεσμα η πλοκή να γίνεται περίπλοκη. Ζητώ συγγνώμη!
Το έργο, επιπλέον, συνδέεται άμεσα και με χαρακτήρες που είναι εμπνευσμένοι από τη καθημερινότητα και συνάμα τη φαντασία / μυθοπλασία μου. Όπως είπα, ήταν το δικό μου καταφύγιο, επομένως, αυτή η συσχέτιση, είναι κάπως, εύλογη. Αυτό δε σημαίνει ότι θα παραμείνει το ίδιο.
Παρόλα αυτά, στόχος του βιβλίου δεν είναι να θίξει αρνητικά συμπεριφορές ανθρώπους, αλλά να παρουσιαστούν και άλλες οπτικές.Η «Πυρόξανθη- Το Κορίτσι των Σκιών», είναι ένα ταξίδι με διαφορετικό προορισμό και νόημα για το καθένα από εσάς. Για άλλους, αφορά τον εσωτερικό κόσμο, άλλους, την παραφυσική πραγματικότητα, κτλ. Προσπαθώ, ειδικά στα πρώτα κεφάλαια, να καλύψω όσους περισσότερους κλάδους μπορώ που αναφέρονται στον όρο των Σκιών. Από τη θρησκεία, έως και την επιστήμη της ψυχολογίας - με τις τότε γνώσεις μου. Αν γνωρίζετε κάτι παραπάνω σχετικά με αυτές, θα χαρώ πολύ να τις μοιραστείτε μαζί μας στα σχόλια!
Όλες οι εκδοχές είναι δεκτές! Σκοπός είναι να σε παρακινήσει να αναρωτηθείς και να μάθεις.ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν βλέπεις θολές φιγούρες, έχεις τάσεις αυτοκαταστροφής, θα ήταν καλό, να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό. Επίσης, μπορείς να απευθυνθείς στη γραμμή 10306, όπου σου προσφέρει τη δυνατότητα ανωνυμίας, να εκφράσεις τις ανησυχίες σου, δωρεάν, όλο το 24ωρο! (Περισσότερες γραμμές στήριξης/ άλλες μορφές βοήθειας, μπορούν να αναφερθούν στα σχόλια, κάθε βοήθεια, είναι δεκτή!)
Σημαντικό και δίκαιο εκ μέρους μου, πρέπει να αναφερθώ στην περιγραφή αυτών των συμπεριφορών, της συγκεκριμένης εκδοχής: η εκδοχή, δεν αντικατροπτίζει ούτε αναλύει εις βάθος και 'ορθά'/ 'κατάλληλα' ευαίσθητες στιγμές των χαρακτήρων, λόγω της τότε ανώριμης γραφής μου. Ζητώ ξανά, συγγνώμη, ήταν μια απόπειρα παρόλα αυτά, να αναφερθούν και αυτές οι πτυχές!
ΜΗΝ διαβάσετε το έργο εάν, είστε αρκετά ευαίσθητοι ως προς θέματα αυτοκαταστροφής, ψυχολογικής κακοποίησης, υπερφυσικών φαινομένων, κτλ. // Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.(Επειδή θα αναρωτηθούν αρκετοί, ΟΧΙ, δεν έβλεπα σκιές, όχι, η πυροξανθη δεν είναι εξ ολοκλήρου βασισμένη σε εμένα και ας ήταν το δικό μου, εφηβικό καταφύγιο. Δεν είναι τόσο προσωπικό έργο, τουλάχιστον αυτή του η εκδοχή! Δεν παρουσιάζομαι εγώ δηλαδή, μη με ταυτίσετε με τον χαρακτήρα της. Ανούσιο μεν να το αναφέρω, αλλά δε θέλω να δημιουργηθούν εικασίες και παρεξηγήσεις. Είναι απλά ένα βιβλίο μιας έφηβης πυροξανθης και τώρα είναι και δικό σας ♡)
Προσπαθήστε να κρατήσετε τα σχόλια καθαρά και το έργο ως ένα ασφαλές μέρος για όλους! Αρνητικά σχόλια δε θα σβήνονται, παρόλα αυτά, προτιμώ την εποικοδομητική κριτική! Να είστε επιεικής.
Όσον αφορά την διορθωμένη(ΟΧΙ ΤΕΛΙΚΗ) εκδοχή, η πλοκή παραμένει η ίδια. Η ιστορία, αντί για δύο μέρη, θα έχει τρία. Ένα από τα τρία, θα αφορά μια «εισαγωγή», του κόσμου των Σκιών, με το όνομα, «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΛΗΝΗ»
Θα δημοσιευτεί σε ξεχωριστό, ολοκαίνουργιο βιβλίο, στο (μακρινό) μέλλον. Μέχρι τότε, σας χαρίζω αυτή την εκδοχή.
(Ναι, θα είναι ακόμα πιο σκοτεινή από την αρχική εκδοχή).Καλώς ήρθατε στον κόσμο των Σκιών!
(Και επι της ευκαιρίας, ναι, καλά -θα- καταλάβατε, κάνω roasting στον εαυτό μου στα σχόλια).
KAMU SEDANG MEMBACA
Πυρόξανθη-Το Κορίτσι των Σκιών [✓] - ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ParanormalΈνα σκοτεινό νέφος απειλεί τη κρυστάλλινη πόλη των Ιωαννίνων. Μια πόλη, γνωστή για τον μυστικισμό, τη μαγεία, τις επωδές και τη καταραμένη λίμνη να απορροφά τα πιο σκοτεινά μυστικά των κατοίκων της. Ψυχές που δεν δικαιώθηκαν ποτέ, μεταμφιέζονται...