Hiç bölüm fikri vermiyorsunuz kaldım böyle en azından bu bölümü yazabildim ama o da siz evimi basmayın diye jsjsjsjs.Heves kalmadı biraz yorum yapın da mutlu olayım derdi olan dertleşmek isteyenler yorumlara gelebilirrr hadi bölüme geçelim okuyanlara teşekkürler.
Aşk ne demekti?Sevgi peki?Kaybolmuş hislerim kalbimdeki boşluğu doldururken tepkim ne olacaktı?
Seni seviyorum mu dedi o?Beni sevmek bu oldumu ki?Bende onu seviyordum ama nasıl evet diyecektim direk bende senimi demeliydim?Yok hayır bu böyle olmazdı odunluğum peki hemen cevap vermem lazım...
Derin bir nefes çektim içime ellerimi saçlarımdan geçirip arkaya doğru attım onları.Rüzgar hafif bir esintiyle tenimi okşarken onun bir cevap beklediğini biliyordum.Arkamı döndüm yavaşça ona birşey demeye dilim varmadı.Kalbim onu sevdiğini kelimelere dökemedi,
cümlelere dönüştüremedi.Gözlerinin içine bakıp kollarımı aniden boynuna doladım.Elleri ürkekçe belime sarılırken kalbimde hissettiklerimin bir tarifi yoktu.Aren:Ayaz diyeceklerimin bir tarifi yok,bir açıklaması yok.Ama emin ol ki.Bende seni seviyorum.
Ayaz:Sen açıklama "Ötüken gülüşlüm" ben seni anlıyorum.
Ötüken gülüşlüm demişti, böyle güzel bir iltifatı hiç almamıştım daha önce.Onu hakediyor muydum?Onun kadar iyi birini?Tek bir söz söyleyebildim ardından...O da fikrimin ince gülünün sözü oldu.
Aren:O günki gördüm seni,yaktın ah yaktın beni..
Ve aynısını tekrarladı benim için.
Ayaz:O günki gördüm seni,yaktın ah yaktın beni..
Daha'da sıkı sarıldım ona ondan hiç ayrılmak istemiyordum.Yavaşça belimdeki kolları çözüldü ve ışıldayan yemyeşil gözleriyle gözlerime baktı.Varlığım varlığının yanında olacak herzaman.Belki bir kod adı ama dağların ruhu aynı zamanda benimde ruhum oldu dedi Ayaz.
Ayaz-Herşeyimsin Ötüken gülüşlüm.Artık sonsuza kadar benim ruhum seninde ruhundur.
O sırada Gölge timi...
Mert:Gelin kamelyalara geçelim.
Demir:İyi olur komutanım.
Dinç: Komutanım Ayaz ve Aren komutanım nerdeler acaba?
Mert:En son birlikte çıkmışlardı birtek bana mı haber verdiler lan?
Fatih: Alındım komutanım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Ruh
Jugendliteratur'VATAN SAĞOLSUN" X-Herşeyimsin Ötüken gülüşlüm. Artık sonsuza kadar benim ruhum seninde ruhundur. Hayırrr!!!!" Hayır,hayır,hayır!!! Demirleri ne kadar çekiştirsem de artık gücüm kalmamıştı,7 yıldır bana arkadaşlık daha doğrusu yoldaşlık ve kardeşlik...