"Ey,mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
"Kız kardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü!"
"Işık ışık,dalga dalga bayrağım".
"Senin destanını okudum,senin destanını yazacağım".
Aren dedi Albay ve yavaş adımlarla bana gelip sarıldı.Seni kızım gibi görüyorum sana daha fazla zarar gelseydi dayanamazdım.
Albay git dinlen desede ben akşam olmadan tim ile tanışmak istiyordum onlara soğuk davranmak istemezdim ancak bazen benimde elimde olmuyordu.
Sağolun komutanım.
Albayla biraz daha konuşup selam verip odadan ayrıldım bugün tim üyeleriyle görüşecektim Albay üyelerin isimlerini söylememişti aynı zamanda tim isminide ancak yeni bir araya getirilmiş bir tim olduğu için ismini ben seçmiştim.
Yavaşça içtimaların yapıldığı alana girdim.Bir tim vardı zaten çünkü öbür bordo bereli tim görevdeydi ve sadece erler şaşkın bir şekilde bana ve time bakıyordu.
Timin olduğu tarafa gelerek gür bir sesle bağırdım.
"Günaydın Gölge!"
"Sağol".
"Nasılsın?"
"Sağol".
Ben Yüzbaşı Aren Kanlı.İzmirliyim memnun oldum dedim buz gibi ses tonumla artık ses tonum hiç keyifli çıkmıyordu.
Timin üzerinde göz gezdirince aslında daha gelir gelmez görmüştüm Mert'i ancak bişey dememiş konuşmayı sonraya bırakmıştım önce timle tanışalım dı.
"Tekmil Ver Asker!"
Ve Mert başladı.
Kıdemli Üsteğmen Mert Savaşçı/Mardin Emredin Komutanım.
Üsteğmen Halit Akal/Trabzon Emredin Komutanım.
Teğmen Gök Şahin/Antalya Emredin Komutanım.
Astsubay Başçavuş Fatih Akay/Istanbul Emredin Komutanım.
Astsubay Kıdemli Üstçavuş Savaş Bekdik/Denizli Emredin Komutanım.
Astsubay kıdemli Cavuş Dinç Coşkun/Kayseri Emredin Komutanım.
Astsubay Cavuş Demir Çavdar/Şanlıurfa Emredin Komutanım!.
"Gölge timi 1 kıdemli üsteğmen 1 teğmen ve 4 Cavuş'la emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım!"
Rahatta dinle Asker.
Yeni bir tim olarak birbirimize bir alışma sürecimiz olacak herkes birbirine güvenene kadar görevlerde tam performans gösteremeyiz.Diğer Askerlerimiz görevde onlarla sonra tanışırsınız.
Bir çok terörist kampı patladığı için son bir kaç yıldır bir süre biz başka şehirlerdeki Tim lere yardıma gideceğiz.Tabi başka birşeyler çıkmazsa.
Şimdi Herkes beni takip etsin size dinlenme odasını göstereceğim gerisini kapıdaki er gösterir size."Anlaşıldı Komutanım!"
Tim ile birlikte dinlenme odasına girdim.
Şimdi dinlenin yatakhane hemen yan oda zaten iyice tanışın ve beni yarın saat 5'te geldiğiniz yerdeki içtima alanında bekleyin.En son olarak benim yanımda rahat olun alt üst ilişkisi bazenleri geçerli değil sizi Emir işleriyle sıkmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Ruh
Novela Juvenil'VATAN SAĞOLSUN" X-Herşeyimsin Ötüken gülüşlüm. Artık sonsuza kadar benim ruhum seninde ruhundur. Hayırrr!!!!" Hayır,hayır,hayır!!! Demirleri ne kadar çekiştirsem de artık gücüm kalmamıştı,7 yıldır bana arkadaşlık daha doğrusu yoldaşlık ve kardeşlik...