12.Bölüm

643 27 5
                                    

"Ulu Türkün Töresi var".

(Biraz geçmişten anılar.)

Dinlenme odasına girdim televizyon açıktı.Ortamda fırtına öncesi sessizlik vardı sanki.

(Timin askeriyede boş bir gününde yaşanıyor)

Yine bir şehit haberi ekranda 45 saniye bile sürmeyecek,onun ismini kimse hatırlamayacak.Beni gören tim ayaklandı gözümle oturmalarını işaret ettim Rahat.

Herkes daha rahat bir pozisyon alıp aynı üzgün ifadeyle ekrana eğik başlarıyla bakmaya devam etti.Ayağa kalktım sert bir şekilde,tim şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.

Kalk!

Herkes kalktı ayağa hazır ola geçti.Rahatta dinle asker!.Rahata geçtiler ama başları hala eğik.

Kaldır başını asker bizim ah vah yapacak vaktimiz yok.Kimsenin arkasından yas tutacak bir saniye hatta salisemiz bile yok.Bu hal ne asker bidaha eğin başınızı hepinizi tek tek evlerine geri gönderirim.Biz bu halde kurtarmıyacağız kimseyi bu halde ağlayarak kimsenin arkasından yas tutamayız biz.

Bizde şehit olalım komutanım dedi Dinç kardeşlerimizin yanına gidelim.

Biz yaşatırız asker biz intikam alırız.Biz ölmeyiz öldürürüz.Onlar en üst mertebede.O kadar çocuk katlediliyor asker!Ne kadar fazla ana baba öldü ne kadar çocuk yetim kaldı ne kadar ana baba aldığı şehit haberiyle yıkıldı haberiniz var mı?Katlediyorlar asker dayanabilecek misin?

Evet!

Gözünüzün önünde çocuklar ölebilir veya analar babalar dayanabilecek misin?

Allah'ın yardımıyla evet!

Belki ben gözünüzün önünde şehit düşücem,acı çekerek olucak belki ölümüm belki siz sebebiyet vereceksiniz dayanabilecek misin Asker!.

Evet!!!.

Ananız kardeşimiz babanız sevdiğiniz gözünüzün önünde ölücek kollarınız da can vericek asker dayanabilecek misin bu acıya katlanabilecek misin?

"EVET!!!!!!".

Birdaha başını eğecek misin asker boyun eğecek misin?

ASLA!!!!!!!!.

Biz intikam alacağız asker kanlarını yerde bırakmayacağız anlaşıldımı?

EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!

Biz burda çocuklar annesiz babasız kalmasın milletimiz rahat uyusun diye çalışıyoruz asker biz burda boşa durmuyoruz biz burda milletimizi koruyoruz.

Kimse ama kimse birdaha asla başını o Pislik herifler için eğmeyecek anlaşıldımı Asker!

Anlaşıldı komutanım!

Şimdi dedim yutkundum oturun.

Oturdu herkes.

Bende acı çektim biliyormusunuz?.

Buraya size bir şarkının bu ana uyan sözlerini bırakmak isterim sayın okurlar.

Kahraman Deniz~Garezi Var.

Yalanlar olmasın, beklemem fazla kifayet
Ben durursam şeytan durmaz, olmaz hiç adalet
Dünyayı değiştireceğimize hiç inancın yok mu?
İnsan dediğin bir çuval etten mi ibaret?

Direndim, yenildim ama "Kaybettim" diyemem
Eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde
Üzüldüm ama nefrete sebep değil bu, küsemem
Saygına ihtiyacım yok, tüm dostlarım benimle

Küllerimize bile garezi var zalimin
Yaka yaka bitiremedi adını âlimin
Gün doğmadı ama doğar elbet
Bu geceki hikâyesi uzun olur hâlimin

Küllerimize bile garezi var zalimin
Yaka yaka bitiremedi adını âlimin
Gün doğmadı ama doğar elbet
Bu geceki hikâyesi uzun olur hâlimin

Her an çok şeyin farkında olamayabilirim
Bu şarkının bu yarısını yazarken bile ayık değilim
Sevmeyi sevmek bazen insanı sevmekten iyi oldu
Birine bi' gönül verdim, o alınca iş bozuldu

Direndin, yenildin, kaybettin her seferinde
Bırak beni, ben kazanayım bu kez hepimizin yerine...

İyi geceler hepinize...

Kod Adı:RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin