."Aşkın matematiği farklıdır lavinia 2'den 1 çıkarınca 0 kalır."
Bazen tek yoldaşı kendisidir insanın dinleyeceği kişisi olmaz,anlatabileceği biri.Boğuluyorum artık ben.Her sabah uyandığım kabuslar ensemi bırakmıyor.Gerçi neydi benim için hayatın amacı vatanımı korumak dışında neydi benim için şu hayat?
Türk Askeri Korkmaz!Türk Askeri yıkılmaz!Türk Askeri yere düşmez!
Ben türk askeriyim yıkılamam,pes edemem.Ben Aren ve ben asla yıkılmayacağım.Ben vatanım için yaşadım,vatanım için şehit olacağım...
...
Bana gelen konuma gitmek için bir süredir kullanmadığım motoruma bindim.(Araba ve motor konusu yazarınız ben için biraz karışık daha önceki bölümlerde ne yazdım tam bilemiyorum yanlış yaparsam haber verin)
Kaskımı takıp askeriyeden ayrıldım.Önce hemen evime gidip kısa bir duş aldım saçımı kurutup açık bıraktım ve yeni bir kombin yaptım.Sanırım bu kombinden karın kaslarım belli olacaktı bana hava hoş ancak insanlar bana uzaylı görmüş gibi bakıyor ne var yani çoğu erkekten daha kaslıysam?
(Herşey dahil böyle hayal edebilirsiniz.)
Silahımı ve asker kimliğimi siyah çantama tıkıştırıp evin kapısını kitleyerek çıktım.Yorgundum 3 gün izin sonrası Muhsinin sağ kolu olan Ahmet itini sorgulayacaktım çünkü ondan bitek ben bilgi alabilirdim benden ölümüne korktuğu için.
Yorgunluğumu boşvererek motoruma gidip kaskımı takıp bindim tek isteğim kaç gündür aç ve uykusuz olmamdan dolayı bayılmamaktı.Telefonum çalınca motoru hafif sağa yatırarak telefonu açtım.
-Alo Melek hanım bir sorun mu var?
-Hayır kızım sana demeyi unuttum erkenden çağırdım açsındır diye müsaittin değil mi?
-Müsaittim merak etmeyin ben geliyorum o zaman görüşmek üzere.
-Tamam kızım bekliyorum dikkat et.
-Ederim.
Telefonu kapattım ve derin bir iç çektim biri benim için endişeleniyor du ve bu ailemden biriydi "ailem."Bana atılan konuma geldiğimde gördüğüm şey de neydi böyle ev değil malikane bu!Kara aşireti büyük bir Mardin aşiretiy di ancak askerlere yardım etmek istemeleri ve biyolojik asker olarak çalışan abilerimin de işi sebebi burda yaşıyorlardı.Ne yani ben aşiret kızımıyım şimdi Bismillahirrahmanirrahim ay bana birşeyler oluyor.Biyolojik ikizim Cengiz Kara Cenk timindeydi onu daha önce görmemiştim tahminen uzun süreli görevdeydi eve döndümü acaba?
Sorularım bir kenara bırakıp eve yaklaştım korumalar kapıyı beni görünce açmışlardı Melek hanım demiş olmalı.Kapıyı tıklattım bir süre sonra kapıyı Melek hanım açtı ve hemen bana sarıldı.Önce duraksadım ancak bende kollarımı onun beline doladım kokusu şeker gibiydi daha çok anne kokusu gibiydi.İçeri geç kızım senin için bütün aileyi topladım buraya.Başımla teşekkür edip koltukta ben ve Melek hanım için olan iki boş yerden birine oturdum.
Aile benim için uzak bir kavramdı ben hiç anne kokusu çekmemiştim ki içime daha önce.Beni koruyacak bir babam olmamıştı veya beni başkalarından kıskanacak bir abim.Ben aile kavramını bilmezken 28 yaşında nasıl bir aileye sahip olabilirdim ki?Eminim ki beni kabul etmeyecekler ki haklılarda.Karşılarında aile nedir bilmeyen tek ailesi olan timini kendi yüzünden kendi elleriyle ölüme terkeden biri var.En azından karşılarında o 6 yaşındaki üzgün kız çocuğu yok.Karşılarında tam olarak Yüzbaşı Adı soyadı gibi kanlı olan Aren Kanlı var.
Derin bir nefes veri herkesin yüzüne baktım Melek hanım gerçekten herkesi buraya toplamıştı çünkü deniz harp okuyan kardeşim normalde başka bir şehirde okuyordu.Feci şekilde başım ağrımaya başlamıştı açlıktan ve yorgunluktan olmalıydı,ailede askerde var çaktırmıyım desem gözümden anlar ki.Melek hanım herkesi tanıtacakken onu elimle durdurdum gerek yok Melek hanım herkesi tanıyorum zaten.Kimse konuşmuyordu Melek hanım ortamın sessizliğini dağıtmak için beni yemeğe çağırmıştı erkendi o yüzden sadece ben yiğecektim.Melek hanıma teşekkür edip birşeyler araştırdım ancak midem bulanıyordu çok durmazdım zaten uyumam benim için iyi olurdu.Geri ana salona döndüğümde biyolojik abi tarafı sinirle bakarken kardeşlerim mutlulukla bakıyordu.
Barlas bana bakıp Derim'e doğru konuştu gereksiz neden geldi bu? Duymadığımı sanıyor olmalıydı ama ben bir bordo bereliyim duymuştum.Ona bakıp konuştum yazık diyorum biliyormusun güzel beynimi böyle insanlarla yormamalıyım hepte kendilerini birşey sanarlar ya.Barlas sorgular gözlerle bana bakıyordu nasıl duyduğumu merak ediyor olmalıydı söylemeyecektim kendi bulsun bakalım ne kadar zeki.Çalışan yavaş adımlarla bana yaklaştı çantanızı asayımmı efendim derken çantayı almıştı bile fermuarını açık unutmuş olmalıyım motorum arka da bulunan kısmına koyduğum için birşey dökülmemişti ancak şuan herşey yerdeydi.
Bir kasatura bir silah kimliğim birkaç çakı ilk kez fark ediyorum çanta çanta değil cephanelik.Herkesin şaşkın bakışları eşliğinde çantamı topladım ve yanıma aldım.Çalışana sert bir bakış atınca ortamdan tüymüştü güzel ortama bombayı atıp kaçmıştı.Cengiz sözde ikizim üzerime yürümeye başladı ve belinden kendi silahını çıkarttı.Sen de değilmi diye adeta kükredi o kız gibi sende bizi öldürmeye çalışacaktın değil mi?Ne bekliyordukki ha ne bekliyorduk alın size çok sevdiğiniz kızınız oldumu.
Sinirlenmiştim sen ne diyorsun Cengiz ne öldürmesi?
Seni ilgilendirmez dedi ortamda ölüm sessizliği vardı.Birkaç adım geriye gittim ve ona bakmaya başladım sen iymisin Cengiz ne demeye çalışıyorsun?Bunu dedikten sonra bir silah ateşlendi.Melek hanımın ve Mercan'ın çığlığı sardı etrafı öz abim beni karnımdan yakın mesafe silahla vurmuştu bu ölümcül olabilirdi çünkü kurşun böbreğime çok yakın bir yere isabet etmişti.Elimi karnıma koydum ama ıslanması bir saniye bile sürmemiş'ti,çok kan vardı.Öksürdüm ağzımdan da aynı saniyelerde kan aktı yere doğru, durduğum yer kan gölüne dönmüştü.Zorda olsa karnımı tutarak birkaç adım attım ve tek elimle Cengizin omzuna tutundum.
Umarım dedim ağzımdaki kanlar eşliğinde zar zor,bunun acısını vicdanında çekersin askerim ben türk askeri silahım o yüzden vardı keşke sorsaydın hak etmedim ben bunların hiçbirini hak etmedim.Sonrası karanlık çok bile dayanmıştım.Kimse demedi yapma diye kimse yine cevap vermedi bana.
Hayat acımasız öz ikizim bile vurdu beni o kadar mı kötüyüm o kadar mı istemiyorsunuz beni neden izin vermediniz açıklasam neden hep ihanet,ihanet...
Bölümü okuduğunuz için teşekkürler kitaba verdiğiniz destek için çok mutluyum 2 bin okunmayı destekleriniz sayesinde geçtik iyiki varsınız bölümde yazım yanlışları olabilir zamanla düzeltmeye çalışacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Ruh
Ficção Adolescente'VATAN SAĞOLSUN" X-Herşeyimsin Ötüken gülüşlüm. Artık sonsuza kadar benim ruhum seninde ruhundur. Hayırrr!!!!" Hayır,hayır,hayır!!! Demirleri ne kadar çekiştirsem de artık gücüm kalmamıştı,7 yıldır bana arkadaşlık daha doğrusu yoldaşlık ve kardeşlik...