"İçte tutulan göz yaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır".
~Stefan Zweig~
Sonunda diğer timi çıkaracaktık.Onları kurtarmıştım ama oldukları kamp çok kalabalıktı ve çıkmamız zor olacaktı.
Yavaşça dışarı doğru ilerledik kimse yok gibiydi buranın yasaklı bölge olmasına şükür ediyordum.
Timin komutanı Selim Güngörmüş diye biriydi şimdi öncelik onları buradan çıkarmaktı.
Kapmtan biraz uzaklaşmıştık yaklaşık 200 m kadar.
Duyduğum silah sesleriyle hemen bir kayanın arkasına geçtim.
Sancak timi saklanın destek isteyeceğim.Bizim tim Albayın emriyle uzaktan müdahale etmek için kampın 3 kilometre ötesinde bekliyordu.
Telsizi açarak konuştum.Aren'den Gölgeye duyuyormusunuz?
Duyuyoruz sorun nedir?
Konuşan kişi Gök'tü.Karnımda hissettiğim sızı hiç iyiye işaret değildi ve ister istemez hafif inlemiştim
Hemen Mert konuştu.Aren durum nedir iyimisin?
D-destek lazım pusu kurulmuş.
Hemen geliyoruz Hadi Hadi!!!
Mert beni uzun süredir tanıdığı için endişelenmiş olmalıydı bu garip bir duyguydu ilk kez bir insan beni önemsiyordu.
Aren görüş durumun nedir?
Mert soru soruyordu ama duymak zordu kulaklarım uğulduyordu.Zar zor konuşarak
Puslu.
Savaş konuşurken ben hala atış yapmaya çalışıyordum bunlar bir şekilde ürüyordu bizim geleceğimizi bilmemeleri gerekirdi eğer durum buysa son ihtimal hain vardı ve çoğu şeyi anlatmıştı.
Ellerim titriyordu çok kan kaybetmiş olmalıydım üzerim ful kırmızıya dönmüştü.
Yavaş yavaş bilincim kapanırken birinin beni kucağına aldığını hissettim Mertti.
Nolur Arenim sende ölme nolur sende bırakma beni dayanamam nolur nolur!!.
B-bırakmam dedim ama sesim çıkmamıştı sonrası ise karanlık.
*Mert Savaşçıdan*.
Tim ile Aren'in askerleri almasını bekliyorduk ve ortam sessizdi.
Komutanım diye seslendi Gök burası gereksiz sessiz bir şey olmuş olmasın.
Bilmiyorum her an herşey olabilir dikkatli ol tim.
EMREDERSİNİZ KOMUTANIM.
Biraz gözümü dinlendirdikten sonra Gök koşarak yanıma geldi.Komutanım Aren komutanım irtibata geçti size ulaştırmamı istedi telsizi.
Aren durum nedir iyimisin?
D-destek lazım pusu kurulmuş.
Aren'in kısık gelen sesiyle hemen harekete geçtim.
Hemen geliyoruz Hadi Hadi!!!.
Hemen Arene bir soru yönelttim.
Ruh görüş durumun nedir?
Puslu.
Sonrası çok zordu.İtleri zar zor temizlemiştik ancak Aren'in yanına geldiğimde çok kan kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Ruh
Novela Juvenil'VATAN SAĞOLSUN" X-Herşeyimsin Ötüken gülüşlüm. Artık sonsuza kadar benim ruhum seninde ruhundur. Hayırrr!!!!" Hayır,hayır,hayır!!! Demirleri ne kadar çekiştirsem de artık gücüm kalmamıştı,7 yıldır bana arkadaşlık daha doğrusu yoldaşlık ve kardeşlik...