The great date of my world...❤

285 30 2
                                    


Update မဟုတ်ပါ..
ဒီည အကို့မွေးနေ့အတွက် စာစီဖို့ပဲ ခေါင်းထဲရောက်နေလို့ မနက်ဖြန်မှပဲ Up မယ်လို့ လာပြောတာပါ...

33 ​ကြိမ်မြောက် 1005 အတွက်ရင်ခုန်ရင်း...
အကို့မွေးနေ့မှာ အားလုံးကျမ်းမာပျော်ရွှင်ပြီး ကံကောင်းခြင်းတွေနဲ့ ဖြတ်သန်းရပါစေလို့ ဆုတောင်းပါတယ်...

အကို့အတွက် ဆုတောင်းကတော့ ဝမ်ရိပေါ်​လေးသူ့မွေးနေ့မှာဆုတောင်းခဲ့​တဲ့ အတိုင်းပါပဲ...

ရှောင်းကျန့်ရဲ့ မွေးနေ့ဆုတောင်းမှန်သမျှ ပြည့်ဝပါစေ တဲ့...

ဘာတွေပဲ ဖြစ်လာဖြစ်လာ အကိုတစ်ယောက်ပျော်ရွှင်စွာရှင်သန်ပြီး သူ့ရဲ့နေ့ရက်တိုင်းကို ချစ်ရသူနဲ့ ရယ်မောရင်း ဖြတ်သန်းနေရတာကိုပဲ ဆန္ဒရှိပါတယ်...
ဘဝမှာ ဘာအမျော်လင့်ဆုံးလဲဆိုရင် ကိုယ့်လူနှစ်ဦး စိတ်ချမ်းသာဖို့ပဲ မျော်လင့်တယ် ​ပြောရမယ်....

သူပျော်တာလေးပဲတွေ့ရင် ကျေနပ်တဲ့ ဘဝပါပေါ့...

ဒါနဲ့..... 33 နှစ်ပြည့်မဲ့အကိုကြီးကို 33ကြိမ် ဖက်နမ်းချင်လိုက်တာနော်... ☺

..........

Update မဟုတ္ပါ..
ဒီည အကို႔ေမြးေန႕အတြက္ စာစီဖို႔ပဲ ေခါင္းထဲေရာက္ေနလို႔ မနက္ျဖန္မွပဲ Up မယ္လို႔ လာေျပာတာပါ...

33 ​ႀကိမ္ေျမာက္ 1005 အတြက္ရင္ခုန္ရင္း...
အကို႔ေမြးေန႕မွာ အားလုံးက်မ္းမာေပ်ာ္႐ႊင္ၿပီး ကံေကာင္းျခင္းေတြနဲ႕ ျဖတ္သန္းရပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္...

အကို႔အတြက္ ဆုေတာင္းကေတာ့ ဝမ္ရိေပၚ​ေလးသူ႕ေမြးေန႕မွာဆုေတာင္းခဲ့​တဲ့ အတိုင္းပါပဲ...

ေရွာင္းက်န့္ရဲ႕ ေမြးေန႕ဆုေတာင္းမွန္သမွ် ျပည့္ဝပါေစ တဲ့...

ဘာေတြပဲ ျဖစ္လာျဖစ္လာ အကိုတစ္ေယာက္ေပ်ာ္႐ႊင္စြာရွင္သန္ၿပီး သူ႕ရဲ႕ေန႕ရက္တိုင္းကို ခ်စ္ရသူနဲ႕ ရယ္ေမာရင္း ျဖတ္သန္းေနရတာကိုပဲ ဆႏၵရွိပါတယ္...
ဘဝမွာ ဘာအေမ်ာ္လင့္ဆုံးလဲဆိုရင္ ကိုယ့္လူႏွစ္ဦး စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ပဲ ေမ်ာ္လင့္တယ္ ေျပာရမယ္....

သူေပ်ာ္တာေလးပဲေတြ႕ရင္ ေက်နပ္တဲ့ ဘဝပါေပါ့...

ဒါနဲ႕..... 33 ႏွစ္ျပည့္မဲ့အကိုႀကီးကို 33ႀကိမ္ ဖက္နမ္းခ်င္လိုက္တာေနာ္...

Apple And OrangeOnde histórias criam vida. Descubra agora