רוי פרק 2

2.4K 247 71
                                    

אני דוחף עוד כף של אורז עם בשר לפי, ולועס בזמן שאני מניח את הנייד עומד ונשען על המחסנית של הנשק שלי שמונח על השולחן.
אני לוחץ על האייקון הירוק וממתין שהשיחה תתקבל.

"אני ידעתי שתתקשר!" אנטוני, האחיין שלי עונה לשיחה בהתרגשות.

אני מחייך למראה ההתלהבות שלו, "אני אמרתי שאני אתקשר." אני מזכיר לו.

"אבל אימא אמרה שיכול להיות שלא תוכל ואני לא צריך להתאכזב אם לא כי אתה מפקד גדול ועסוק." הוא מסביר ואני צוחק ומנענע את ראשי בייאוש.

"קפטן! תגיד לאימא בפעם המיליון שבחיל הים זה קפטן, לא מפקד."

"אימא ליסה יודעת." אמיליה נדחפת למסך כשהיא מחזיקה בידה פופיס. אמיליה אומנם לא הבת הביולוגית של ליסה אחותי, אלא הבת של ג'ונתן בעלה, אבל ליסה מתייחסת אליה כאילו היא ביתה שלה.

אמיליה מכניסה את הפופיס לפה ומוצצת את הקרח.

'אז ספרו לי קצת מה קורה איתכם?" אני מכניס עוד כף של אוכל לפי ומתחיל להקשיב לאנטוני מספר איך אימא שלו תמיד עסוקה בג'ואי התינוק החדש שלה ושל בעלה.

אמיליה משתפת בהתלהבות שהיא עוזרת עם אח שלה והיא מרגישה כאילו קנו לה בובה חדשה. היא מספרת לי איך היא החליפה לו טיטול ואני צוחק שאנטוני דואג להזכיר לה על זה שעשו עליה פיפי.

"ומה אתה עושה דוד רוי?" אמיליה שואלת, "אנטוני אומר שאתה הורג את הרעים."

"אנטוני מגזים, אני בסך הכל יושב פה במרפסת של המשרד שלי, מול הים העצום. יש לי ארוחת צהריים מולי, של אורז ובשר משומר."

"איכס!" אנטוני קוטע את דבריי.

"בשר משומר? אני מעדיפה לא לשמור בשר, אני מבקשת מאבא לקנות לי חדש." היא אומרת ואני צוחק.

"בשר משומר זה הכי טעים שיש כשאתה כל היום על הסיפון."

"מתי אתה בא לבקר שוב?" אנטוני שואל.

"לא עוד הרבה זמן. אולי כמה שבועות." אני משיב.

"יש!"

"מה אתה עושה כל היום על הספינה הגדולה?" אמיליה חוקרת.

"יש הרבה עבודה. אני מפקח על הצוות של קראקן."
"קראקן זאת האוניה שלך נכון?" היא ממשיכה.

"כן, קראקן זה השם של האוניה, עליה מתכנן משימות, קורא מפות... לפעמים זה מרגיש כמו שאני משחק שחמט ענק, רק עם אנשים אמיתיים וסירות. אבל הכי חשוב, אני דואג שכולם יהיו בטוחים." אני מסביר לה. עיניה בורקות מסקרנות והתלהבות.

"זה כמו להיות אבא גדול של חבורה של ילדים," אמיליה מציינת.

"רק שהילדים האלה הם שרירנים שיודעים להשתמש ברובים." ליסה זורקת הערה ממקום כלשהו באיזור שלהם. אני לא רואה אותה אבל אני יודע עכשיו שהיא מפקחת עליהם.

לשרוף את היםWhere stories live. Discover now