הלנה פרק 19

2.3K 279 123
                                    

לא יכולתי לומר לו שאני בתולה. ניסיתי, אבל אז הוא כשהוא אמר 'אל תגידי לי שאת בתולה', זה די הודיע לי שאם הייתי אומרת שאני אכן בתולה, הוא לא היה ממשיך את מה שאנחנו הולכים לעשות עכשיו. הוא לא היה שוכב איתי כי משום מה גברים לא אוהבים לזיין בתולות בתור סטוץ. לפחות זה מה ששמעתי מהחיילים של המשפחה שלי ומבני הדודים שלי.

"על מה את חושבת?" רוי שואל כשהוא דוף אותי לאחור בעדינות. הברכיים שלי נתקעות במיטה ואני מתיישבת עליה, צופה בו פותח את אבזם חגורת במכנסיים שלו ואז משאיר אותה משוחררת עובר להוריד את החולצה.

הוא זוקף גבה כאילו ממתין לתשובה, מה הוא שאל?

אה, על מה אני חושבת.
"איפה אסור לי לגעת בגוף שלך?" אני מאלתרת שאלה כשאני רואה את הקעקוע של הסוס על חזהו.

הוא מחייך, "אני אוהב את זה שאת מבינה עניין," הוא משיב ומצייר עיגול בלתי נראה על חזהו, ממש איפה שהסוס נמצא. "כל החלק הזה מחוץ לתחום בשבילך."

אני מהנהנת באישור. ואז הוא מושך את החגורה שלו מהלולאות של המכנסיים וזורק אותה הצידה. הוא פותח את הרוכסן ומושך את המכנסיים למטה.

"תתפשטי," הוא פוקד בזמן שהוא נשאר עם בוקסר והבליטה הברורה של הזקפה שלו גורמת לי לשאוף אויר בחדות.

"אולי... אולי לא הכל..." אני מרגישה את פניי עולות בלהבות.

הוא צוחק ואז מתקרב, אוטומטית אני מרחיקה את גבי לאחור. הוא רוכן לעברי ואני ממשיכה להשעין את גבי לאחור באיטיות עד שאני נשכבת על המזרן תחתיי כשרגליי משתלשלות מהקצה, הוא עומד בניהן.

"אני הולך לראות כל פיסת עור בגוף שלך הלילה, אני הולך ללקק אותך, לנשק ולמצוץ מקומות מסויימים שיגרמו לך לעונג." הוא אומר ומצמיד את שפתיו לשלי.

ידו אחת אוחזת בצד פניי כשידו השנייה אוחזת בשיערי, נצמדת אל הקרקפת שלי, מושכת בו ומכווינה אותי אל פיו, בדיוק כמו שהוא רוצה. הנשיקה הופכת מעדינה לאגרסיבית, התנועות שלו תוקפניות.

אני מרגישה את הזקפה שלו נעה בתנועות צמוד לגופי.
"אהה..." אני גונחת כשהכוס שלי מתהדק סביב עצמו מרוב גירוי. תחתוני הכותנה שלי נדבקים לרטיבות בין רגליי וזה גורם לי צורך לשפשף את המקום הכואב.

הלשון שלו מצליפה ומתפתלת בפי. הטעם שלו כל כך טוב. הוא נושך את השפה התחתונה שלי ואני מניחה את ידיי על כתפיו כדי להדוף אותו.

אבל אז הוא מתרומם, מסובב אותי כך שאני שכובה על בטני ובגבי אליו. הוא מחזיק בשתי ידיי ומרתק אותן מעל ראשי.

"אמרת לא לגעת חזה... אני נגעתי בכתפיים." אני אומרת במהירות, מקווה שהוא לא יסלק אותי עכשיו.

אני מנסה להביט לאחור אבל הוא מושך את ידיי מתוח יותר וזה מאלץ אותי להניח את פניי על המזרון תחתיי. הזקפה שלו צמודה לתחת שלי ואלוהים אדירים כמה שזה מגרה אותי. "בבקשה קפטן..."

לשרוף את היםWhere stories live. Discover now