היא לא באמת תצטרך לעבוד כל הלילה כי הצוות לא התאמן על המטוסים. הם חוזרים במצב מעולה לקראקן והם כבר עברו את הטיפול שהיו צריכים לעבור.
רציתי רק להעיף אותה כמה שיותר מהר מנושאת המטוסים, כדי שתתרחק מכל חיות הטרף שרוצות לבלוע אותה. ראיתי איך הם הסתכלו עליה, לא צריך להיות גאון כדי לנחש מה הולך להם בראש.
הנסיכה היפה והמפונקת שלי משכה את תשומת לב של כל אחד מהגברים שם, וממש לא התאים לי לחלוק.כשחזרתי לקראקן זה היה אחרי שהצוות שלי כבר החזיר את מטוסי הקרב לקראקן ושחררתי אותם.
"עבודה יפה רוי," אומר אדמירל דנלר כשאני מתקדם לכיוון אופנע הים שלי."תודה רבה אדוני," אני משיב.
"תפסיק לקרוא לי אדוני, זה מאוד מביך."
"מביך את מי?"
"אותי," הוא מחייך בייאוש כשהוא יודע שאני לא מתכוון לציית לו, "תגיד, מה קורה בינך לבין הבחורה?"
"איזו בחורה?" שיט יכול להיות שהוא שם לב להתנהלות שלי מול הלנה?
"התגובה שלך מפלילה אותך בהתחשב בעובדה שאין שום בחורה אחרת בסביבה שלך בשבועות האחרונים, למעט הלנה." הוא צוחק.
"פשוט אני לא מבין את השאלה, מה זאת אומרת מה קורה ביני לבין הבחורה?" אני מבין יפה מאוד את השאלה, אני פשוט לא רוצה לענות עליה.
"בדיוק מה ששאלתי, מה קורה ביניכם?"
"שום דבר, היא פַּקוּדה שלי."
"אתה בטוח שלא מעבר?" הוא זוקף גבה.
"מה כבר יכול להיות מעבר?"
"עצם זה שאתה לא עונה על השאלה אומר אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר."
אני משתתק. אני יכול לשקר לכולם, אני יכול לעבוד על כולם אבל לא עליו.
"עכשיו אני לא מדבר בתור המפקד שלך, לא אכפת לי מה קורה ביניכם. אם אפשר לומר אני אפילו קצת שמח כי היא היחידה שהצליחה להוציא מהפנים שלך הבעה שהיא לא מנותקת רגשית. אבל אל תהיה פזיז מידי, אתה לא באמת גנב עד שאתה נתפס, בן," הוא אומר, לא ממתין לי תשובה ממני ומתרחק, "לך לנוח קפטן, יש לך שייט ארוך עד לישראל."
אישור. הוא מאשר לי בלי לומר את זה במפורש. הוא יודע שאני לא אהיה יכול להחזיק עוד הרבה זמן, לא כשמדובר בה.
אני עולה לאופנוע הים שלי בדיוק כשמתחיל גשם לרדת בטפטופים. אני לא מוריד את הרגל מהגז לרגע עד שאני מגיע לקראקן.
אני הולך ישירות לכיוון החדר שלה, דופק על הדלת ומחכה. אבל היא לא עונה.
"היא לא נמצאת כאן, קפטן, שכחת שאמרת לה שהיא צריכה לבדוק את כל המטוסים במשך כל הלילה?" אני שומע את קולו של דניאל מהצד השני של המסדרון. הוא מחייך בחיוך ערמומי כי יודע בדיוק למה אני נמצא כאן.
YOU ARE READING
לשרוף את הים
Storie d'amore"יש לך משהו להוסיף? כי אני אשמח להוסיף לך עוד שני עיקופי שחייה מסביב לספינה." אני מנידה בראשי לשלילה. "בלעת את הלשון? תעני במילים! יש לך משהו להוסיף?" הוא מרים את הקול. "לא." אני משיבה מלחישה. הוא מחייך חיוך מבשר רעות ומסתכל על כל הצוות. "אתם יודעי...