הלנה פרק 13

2.2K 287 81
                                    

"זה לא יקרה!" כריס מרים את הקול בזמן שאימא עומדת מולו חוסמת את היציאה מהסימטה.

"אני לא נותנת לך דין וחשבון, אם זה מה שהחלטתי אתה תכבד את ההחלטה שלי, שמעת?" אימא אומרת בקול שקט אבל החלטי.

רוי כבר הלך אבל לא אחרי שהרתיח את דמו של כריס פעם נוספת כשאילץ אותי לקרוא לו קפטן, מולו.

אני הייתי בטוחה שאחד משני הגברים האלה יסיימו בשק גופות אז אני לא יכולה להתלונן על התוצאה של המפגש הזה, על אף עצם העובדה שאני כנראה הולכת לאכול הרבה חרא באוניה מרוי. "אחותך מספיק גדולה כדי להחליט מה גורם לה אושר," אימא ממשיכה.

"היא לא הולכת לשם, אני מסיים את הדיון הזה," הוא מתעצבן עליה. ואני יודעת שהוא עצבני גם עליי, "בטח לא כשהבן זונה שניסה לחנוק אותה, הוא המפקד שלה."

אימא מתכוונת להשיב לו אבל אני מתקרבת אליו ומסתכלת בעיניו הכהות של אחי הבכור. הוא תמיד שמר עליי, תמיד הוא היה שם בשבילי. ואני יודעת שתמיד יגן עליי.

"אימא, תוכלי בבקשה לתת לנו רגע?" אני מבקשת והיא מתרחקת מעט כדי לתת לנו פרטיות..

"הלנה, זה לא משנה מה תגידי, אני לא מתכוון לשבת ולסתום כשאני יודע את האמת."  הקול של כריס הוא שילוב של חוסר אמון ודאגה.
הוא מעביר יד בשיער שלו, מביט בי כאילו הודעתי שאני עוברת לגור במאדים. "את יודעת למה נכנסת? את חושבת שזה פשוט?"

"אני כן יודעת למה נכנסתי," אני אומרת, מנסה להישמע מלאת ביטחון יותר ממה שאני מרגישה. "זה משהו שאני צריכה לעשות בשביל עצמי, כריס."

הוא מנענע בראשו, צועד צעד לאחור ומנסה ליצור מרחק, "אבא אפילו לא יודע על זה. את.ואימא השתגעתן. מה את חושבת שיקרה כשאבא וריי יגלו שאת בצבא ולא לומדת כמו שכולם חושבים?"

והנה היא, השאלה שחששתי ממנה. אני בולעת את רוקי בחוזקה, פוגש. את עיניו בנחישות ככל שאני יכולה לגייס,."לא אבא ולא ריי הולכים לגלות על זה ואני צריכה שתבטיח לי שלא תספר להם."

"הלנה, את יודעת שהם יתחרפנו. הם יעשו הכל כדי לעצור אותך."

אני מהנהנת, מרגישה את כובד המילים שלו. "אני יודעת. לכן אני צריכה שתשמור את זה בסוד, לפחות בינתיים. ברגע שאהיה במקום טוב ביחידה אספר להם בעצמי. אבל חבל סתם ליצור מלחמה אם בסופו של דבר לא אהיה יכולה להישאר ביחידה כי המפקד שלי יעיף אותי." אני מנסה בכל שיטה אפשרית לגרום לו לא לספר לריי ואבא.

הוא מביט בי, עיניו מלאות דאגה. "למה את כל כך רוצה לעשות את זה?"

אני לוקח נשימה עמוקה, מנסה למצוא את המילים הנכונות, ואז אני מחליטה שאני פשוט אגיד לו את האמת. "כי אני צריכה להוכיח לעצמי שאני לא סתם ילדה מפונקת שגל מה שהיא רוצה היא מקבלת עד ליד. אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכולה להיות הרבה יותר ממה שהחיים של המאפיה מייעדים לי.  אני צריכה לדעת שאני יכולה לעשות את זה, שאני יכולה להיות חזקה ועצמאית.  להתגייס לצבא זו הדרך שלי לעשות את זה."

לשרוף את היםWhere stories live. Discover now