"כדאי לך להעביר את הנייד בחזרה לאחותי," כפי ששיערתי קולו של כריס נשמע מעבר לקו."אמממ... תן לי לחשוב על זה," אני תופח על הלסת שלי עם כרית אצבעי בזמן שאני בוחן את אחותו הקטנה.
היא לבושה בקפוצ'ון שלי שגדול עליה בכמה מידות ואני לא יכול להסביר למה אבל זה מחרמן אותי לראות אותה לובשת את הבגדים שלי.
אני יכול להצביע על הרגע המדוייק שבו כל מחסומי האיפוק שלי נשברו. וזה הרגע בו הלנה החליטה לשים אותי במקום הראשון.
היא וויתרה על מה שהיא נלחמה עבורו במשך הרבה מאוד זמן רק כדי שאני לא אאבד את המקום שלי.
מעולם, אף פעם, אף אחד לא וויתר על עצמו עבורי. אף פעם לא הייתי בראש סדר העדיפויות של מישהו בעולם המחורבן הזה.
ועכשיו, אני יודע שזה רק עניין של זמן עד שאני אקבל את הלנה. היא תיהיה שלי ואני רק צריך למצוא את הדרך לעשות את זה.
"אתה רוצה למות, זה הקטע שלך." כריס אומר.
"בבקשה, תתן לי לדבר איתו," הלנה לוחשת ומתקרבת צעד אחד לכיוון שלי, בתגובה אני מתרחק.
"למה אתה חושב שמגיע לאחותך הנסיכה היפה, לקבל פריוויליגיה של שיחה למשפחה בזמן ששאר חברי הצוות מחכים לשיחה השבועית שלהם?" אני שואל באדישות מוחלטת בזמן שהלנה מצמידה את שתי כפות ידיה אחת לשניה.
"בבקשה אל תריב איתו..." היא לוחשת לי, עיניה מכווצות בדאגה."הנסיכה היפה? אתה קראת לאחותי הרגע 'נסיכה יפה'? אתה מודע לזה שאסור לך על פי חוק לגעת בה, נכון?" הוא מסנן באיום.
"לא נראה לי שאני מדבר עם הבן אדם הנכון. אתה הרגע ציינת שיש דבר כזה שנקרא 'חוק'? אני צריך להזכיר לך מה אתה והמשפחה שלך עושים למחייתכם?" אני לועג, "אני לא חושב שהחוק עוצר מבעדך לעשות משהו שאתה רוצה."
"בן של זונה! אם תיגע בה אני אשחט אותך כמו חזיר מחורבן, אתקע לך תפוח בפה ואשים אותך במרכז שולחן החג המוזיין שלי." הוא מתפרץ.
אני צוחק, "תיאור גרפי מאוד. חשבת להיות סוֹפֶר פעם?"
"בבקשה קפטן," היא לוחשת שוב בתחינה. והזין המחורבן שלי מפרש את זה אחרת. הוא מתחיל להתקשות במכנסיי.
"תקשיב לי טוב-" הוא עצבי הצורה האיומה ביותר.
"לא אתה תקשיב לי עכשיו!" אני קוטע את דבריו, "אתה לא יכול לפגוע בי, אתה לא יכול לאיים עליי או על המשפחה שלי כי יש לי את המילה של אימא שלך שלא תיגעו בהם." אני מזכיר לו, "והכי חשוב, אתה לא יכול לאיים עליי כי אני לא מפחד ממך או ממה שאתה מסוגל לעשות. אחותך הקטנה החליטה שהיא מתגייסת ולצערה רב הגיעה לצוות שלי, תחת פיקודי.
אתה תשלים עם זה שכל מה שהיא עושה, זה כנראה כי אישרתי לה לעשות. ואני לא אישרתי לה שיחות. אז מה שהולך לקרות עכשיו יהיה מאוד פשוט," אני מתחיל ללכת לכיוון חדר השינה שלי. הלנה עוקבת אחריי.
YOU ARE READING
לשרוף את הים
Romansa"יש לך משהו להוסיף? כי אני אשמח להוסיף לך עוד שני עיקופי שחייה מסביב לספינה." אני מנידה בראשי לשלילה. "בלעת את הלשון? תעני במילים! יש לך משהו להוסיף?" הוא מרים את הקול. "לא." אני משיבה מלחישה. הוא מחייך חיוך מבשר רעות ומסתכל על כל הצוות. "אתם יודעי...