ZAPOWIEDŹ ⚡️

1.4K 127 101
                                    

OPIS:

Zwrócę ci ją...

WE WŁAŚCIWYM CZASIE.

U podnóża najwyższych gór w regionie, na bezkresnym pustkowiu, młoda kobieta stara się poradzić sobie z nagłym zaginięciem męża. Layla mieszka wraz z córeczką w domu otoczonym dziką przyrodą. Z każdą kolejną godziną nieobecności ukochanego rośnie w niej niepewność i strach przed tym, co mogło się wydarzyć. Niespodziewanie, w jej domu zjawia się tajemniczy mężczyzna, który twierdzi, że zna odpowiedzi na wszystkie dręczące ją pytania. Mrok i bijące od niego niebezpieczeństwo są niemal namacalne. Kiedy pierwsze tajemnice zaczynają wychodzić na jaw, kobieta musi zdecydować, czy chce zaufać obcemu mężczyźnie i oddać w jego ręce bezpieczeństwo córki.

Z czasem, jego obecność staje się dla niej równie niepokojąca, co fascynująca. Rodzi się pomiędzy nimi intensywne napięcie, które budzi w Layli skrajne uczucia. Kobieta nie potrafi ich zrozumieć, ani kontrolować. Wchodzi w świat, któremu nie może się oprzeć, gdzie namiętność i zagrożenie są nierozłączne i wzajemnie się przeplatają. Wizyta mężczyzny odsłania ciemne zakamarki jej pragnień.

Layla jeszcze nie wie, że cena, jaką będzie musiała za to zapłacić może być niezwykle wysoka. Każdy gest i słowo tajemniczego gościa przybliżają ją do wstrząsającej prawdy, której będzie musiała stawić czoła. Przychodzi moment, kiedy zaczyna odkrywać, że nic nie jest takie, jak jej się na początku wydawało.

Kim tak naprawdę jest mężczyzna, którego przyjęła pod swój dach? Czy rzeczywiście ma zapewnić im ochronę, a może niesie ze sobą jeszcze większe niebezpieczeństwo?

Bo im bliżej prawdy się znajdujemy, tym bardziej pochłania nas cień. W świecie mrocznych intryg i zagrywek, zaufanie może się okazać śmiertelną pułapką.

~~~~~~

"Niektórzy mężowie mają sekrety, o których żony nie mają pojęcia."

Layla musi zdecydować, czy jest gotowa stawić opór uczuciom, które mogą zniszczyć wszystko, co do tej pory znała. Czy zdoła uciec przed mrokiem, czy pozwoli mu pochłonąć swoje serce?

Już wkrótce, prawda może stać się przedsionkiem do piekła, z którego nie będzie ucieczki.

"Samotna kobieta z dzieckiem nie powinna być sama na takim odludziu. Zwłaszcza, gdy jej mąż ukrywa takie grzechy."

PRZYSZEDŁ BEZ OSTRZEŻENIA I POSTAWIŁ JEJ ŻYCIE NA KRAWĘDZI.


~~~~~~

MOTYWY:

⛰️ Góry

⛰️ Małe miasteczko

⛰️ Tajemnice

⛰️ Mafia

⛰️ Strach o życie córki

⛰️ Intryga

⚡️ Dark romans

⚡️ +18

⚡️ Grupy przestępcze

⚡️ Układ

⚡️ Jednotomówka


~~~~~~

Kochani! ❤️

Wiem, że nie przychodziły w nocy powiadomienia, dlatego jeśli nie czytaliście informacji, którą wczoraj wstawiłam, to zerknijcie proszę pod "Śpij dobrze, wróbelku.". ❤️ Już w tę środę (23 października) ruszamy z nową książką - "Zwrócę ci ją". 🥰 Co mogę napisać o tej historii? Zrodziła się w moim sercu tak nagle, że po prostu czuję, iż musicie ją poznać. 🥹  Ta historia będzie przepełniona tajemnicami. Mroczna, duszna, angażująca wiele emocji, ale również i pełna wzruszeń. Musimy się spodziewać plot twistów. 🤭 Ale myślę, że po "Nie pozwól mi zniknąć" jesteśmy już na nie gotowi. 😁

Gdy w domu Layli zjawi się nieznajomy mężczyzna, wszystko co do tej pory znała, zacznie się rozpadać. Mroczne tajemnice wciągną ją w świat, z którego nie będzie ucieczki. 

Mocno liczę na to, że pokochacie tę historię tak, jak ja. 🥹❤️

W książce pojawią się między innymi takie wątki, jak: ciemniejsza strona namiętności, moralnie szary bohater, mroczna miłość, manipulacja. Jestem bardzo ciekawa Waszych wrażeń, bo ta historia będzie zupełnie inna od wszystkich, które do tej pory napisałam. Już się nie mogę doczekać, aż ją poznacie. 🥰

Oczywiście przeznaczona jest tylko i wyłącznie dla pełnoletnich czytelników. 🤭

Dajmy górom przemówić. Pozwólmy im opowiedzieć historię, która zmieni bieg wydarzeń i wstrząśnie niejednym światem. To one będą niemymi świadkami niebezpiecznej, zakazanej miłości, która skryje się w cieniach dzikiej natury i powoli obnażać będzie przed nami swoje sekrety. Góry staną się biernymi obserwatorami zarówno piękna, jak i grozy nadchodzącego uczucia. Bo w ciemności zawsze kryje się dużo więcej niż zakładamy.

Zasłona górskich tajemnic już za chwilę zacznie się odsłaniać...

Jesteście na to gotowi? 🤭

Do zobaczenia już w środę!

Tulę Was mocno. ❤️❤️

Zwrócę ci ją  | +18 [W TRAKCIE] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz