Mereka berdua duduk ditepi ranjang King size yang berada dikamar hotel vvip. Mereka hanya terdiam tanpa berbicara.
"Kau yakin? bagaimana jika ibumu masih tidak merestuinya?"-Yeoul-
"Kita bisa kabur, kita jalani hidup dimanapun asalkan bersamamu"-Yoongi-
"Kau yakin? akan meninggalkan semuanya demi aku?"-Yeoul-
"Neee"-Yoongi-
"Lalu bagaimana jika kita malah tidak bahagia?"-Yeoul-
"Aniii, bahagiaku adalah denganmu pasti kita akan lalui semua dengan bahagia" kata Yoongi menatap dalam mata Yeoul. Yeoulpun akhirnya memeluk erat Yoongi.
Yoongi memandang Yeoul lalu mendekatkan wajahnya ke wajah Yeoul. Yoongi lalu melumat bibir Yeoul, Yeoulpun akhirnya mengimbangi lumatan Yoongi. Selang beberapa menit mereka pun saling memandang satu sama lain. Nampak mata Yeoul berkaca-kaca.
"Wae? kau tidak percaya denganku?"-Yoongi-
"Lakukanlah" kata Yeoul memandang Yoongi, Yoongipun segera melumat bibir Yeoul kembali. Tangannya mencoba melepas kancing kemeja yang dipakai oleh Yeoul. Begitu juga Yeoul, dia melepas jas dan kemeja yang dikenakan oleh Yoongi.
Setelah pakaian bagian atas mereka terlepas, Yoongi mendorong pelan Yeoul agar terlentang. Yoongi segera menindih Yeoul lalu mengecupi leher Yeoul. Sesekali dia menghisap dan memberi tanda dileher Yeoul.
Yoongi lalu turn mengecupi dada Yeoul, dia menghisap niple Yeoul dan meremas dada Yeoul bagian lainnya.
"Aaaaaaahhhhhh" desah Yeoul sambil menekan kepala Yoongi.
Yoongi lalu turun mengecupi perut Yeoul. Dia lalu segera melepas rok yang dikenakan oleh Yeoul. Dia juga melepas celana dalam Yeoul. Yoongi mengelus miss v Yeoul sambil memandang Yeoul.
"Jagiiiihhhh" desah Yeoul.
Yoongi segera memainkan miss v Yeoul dengan mulutnya.
"Jagiiiiihhhhh, aaaaaaaahhhh" desah Yeoul sambil menjepit kepada Yoongi dengan kedua pahanya. Yoongi semakin bringas memainkan miss v Yeoul dengan lidahnya.
"Aaaaaaaaahhhhhhhh, sayang ingin pipis" desah Yeoul sambil menjambak rambut Yoongi. Yoongi terus memainkan miss v Yeoul. Sampai akhirnya Yeoulpun mendesah dan menggelinjang merasakan pelepasannya.
"Jaagiiyaaaaaaahhhhh💦💦💦💦💦💦💦" desah Yeoul. Yoongi menghentikan permainan mulutnya dan memandang Yeoul yang sedang melakukan pelepasan.
"Otte?" tanya Yoongi namun Yeoul segera menarik Yoongi kedalam pelukannya.
"Apakah sudah siap dimasuki?" bisik Yoongi ditelinga Yeoul, Yeoul hanya mengangguk.
Yoongi segera bangkit dan melepas celana panjang dan celana dalamnya. Nampak junior Yoongi mengacung, Yoeul melihatnya sambil menggigit bibir bawahnya.
Yoongi mengurut juniornya sambil memandang Yeoul. Dia lalu melumat bibir Yeoul dan dituntunnya tangan Yeoul menggantikan tangannya.
Yeoul menjauhkan wajahnya dan memandang Yoongi."Wae?"-Yoongi-
"Apakah ini muat?" tanya Yeoul sambil mengelus junior Yoongi.
"Ini akan membuatmu ketagihan sayang"-Yoongi-
"Aaaaa jinjaaa?" tanya Yeoul menggigit bibir bawahnya.
"heem" kata Yoongi melumat kembali bibir Yeoul, Yeoulpun mengimbangi lumatannya. Yoongi segera menggesekkan juniornya ke miss v Yeoul.
"Aaaaaaaaahhhhhhh" desah mereka berdua.
Yoongi segera memasukkan pelan-pelan juniornya kedalam lubang surga Yeoul.