Herkese selamlar.
Bizler geldik.🥳🥳🥳
Benimkilerle sizi baş başa bırakmadan önce bir sorayım: Nasılsınız?
Umarım 30,40,50 iyisinizdir.
O zaman buyrun efenim,keyifli okumalar.🎀
(Ay ay ay! Bin olmuşuz.Sınavlarım bittiğinde uygulamaya girdim ve ne göreyim?O kadar mutlu oldum ki anlatamam.Hepinize çok çok çok çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız.🥳🥳🥳)
(Bölüm şarkımız medyada görünmez ise diye yazıyorum.Bölüm şarkımız Gökhan Türkmen-İhtimaller Perisi)
https://pin.it/kxsXhaqBi
https://pin.it/5V6Oalc9D
(Bölüm fotoğraflarını neden koyamadığımı anlamadım ama üste pinlerini bıraktım,üstlerine tıklayıp veya basılı tutup bağlantıyı aç demeniz yeterli.Böylece bakabilirsiniz.Sanırım uygulamada (kapanması dışında) bir sıkıntı var.)
🍁
Kız çocuğu elindeki telefonu sallaya sallaya olduğu yerde dönerek zıplamaya başladı.Bir yandan da şen kahkahaları sokakta yankılanıyordu.
''Burçiii!'' Diye seslendi hemen yanındaki Yaprak ellerini uzatarak.Burçe de ellerini uzatıp Yaprak ile ellerini birbirine kavuşturdu.İkili el ele tutuşurken dönmeye ve zıplamaya devam ediyorlardı.
Saniyeler sonra çalan melodi sona erdiğinde durmak zorunda kaldılar. ''Ya Burçi yine açalım,yine açalım!''
''Açacağım şimdi.'' Kenara koyduğu oyuncak Barbie telefonu eline alarak tekrar kapağını açtı.Tuşlara rastgele bastı ve barbie melodisi yeniden çalmaya başladı.Melodi çala dursun iki arkadaş el ele tutuşup gülerek dans etmeye devam ettiler.
''Burçin!..Ç-çok..eğlenceli.'' Öyle hızlı dönüyor,öyle hızlı zıplıyorlardı ki ayakları yerden kesiliyormuşcasına dünya sarsılıyordu.Nefes nefese kalmışlardı.Meledi durakladığında dönmeyi bıraktılar ama ikiside sarsıldı.Birbirlerine tutunup düşmemek için üstün bir çaba gösteriyorlardı.
''Varak...dünya dönüyor!''
''Aaaa!..benimde dünyam dönüyor Burçi!Söyle,dünyayı yerine koysunlar da dursun.''
''Kime söyleyeceğim kine?..Buldum,babama söyleyeceğim! O 30,40,50 güçlü.''
''Akıllım,dünyayı kim yarattı?''
''Allah.''
''O zaman Allah durdurabilir sadece.''
''İçtiniz mi siz?'' Aralarına sızan farklı sesle kızlar, aynı anda başlarını sesin kaynağına çevirdi.Bulanık gözlerini kırpıştırdılar ve net bir görüşe ulaşınca konuşanın Tunç olduğunu gördüler. Tunç'un yanındaki Kağan hışımla Tunç'un kafasına şaplak attı. ''Apır sapır konuşma!''
''Evet,Betül teyzem bize ballı süt yaptı,onu içtik.'' Dedi Burçe safça.
''Sütle sarhoş olanlara da ilk kez görüyorum.'' Dedi Murat kardeşinin yanına gidip sarsılan bedenini tutarken.
''Varak sen hâlâ neden sallanıyorsun?'' Diye sordu Burçe,Yaprak'a yönelik olarak.
''Dünyanın durmasını bekliyorum.''
''Eee durdu ya dünya.''
''Ha!'' Diye mırıldandı Yaprak aniden sallanmayı keserek. ''Durmuş ya.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYEMUT
Novela Juvenil"Öyle uzun zamandır,çocukluğumdan beri benimle bu içindekiler,sanki benimle birlikte onlar da büyüdü. Evlerimiz arasında birkaç metre olsa bile gönüllerimiz arasında dağlar,yollar,yıllar kadar mesafe vardı ve bu diğer mesafeler gibi aşılabilir bir u...