• • 𝕄𝕪 ℂ𝕙𝕚𝕝𝕕 • •
•
•
Ondokuz
•
•
Sınır: 15 oy ve yorum (Kimse hikaye hakkında yorum yapmıyor, boşu boşuna çeviriyormuşum gibi hissediyorum, haberiniz olsun🥀)
Yuji'nin elini tutarken, Nobara ve Megumi ile birlikte adamın bir şeyler anlattığını dinliyordun, ama bu senin pek ilgini çekmiyordu. Sıkıntıyla esneyip gözlerini ovaladın; biraz önce tatlı bir uykudan uyanmıştın.
Aslında Gojo seni iş seyahatine götürmek istemişti, ama Megumi, sana düzgün bakamayacağını bildiği için buna izin vermedi. Bu yüzden, Gojo dönene kadar Megumi’nin yanında kalmana karar vermişlerdi. Siyah saçlı genç, seni geride bırakamazdı; çünkü üst kademedekilerin, senden kurtulmaya çalışmaktan vazgeçmeyeceklerini biliyordu.
Hava, biraz eğlenmek için bile hiç uygun değildi, çünkü oldukça bulutluydu. Uyuya kalmak üzereyken, Yuji’nin elini çektiğini hissettin. “Hadi, Y/N. Gidelim,” dedi, sana gülümseyerek. Başını salladın. “Tamam, Yuji abicim,” dedin ve gülümseyip onu takip ettin. Hep birlikte göreve başlamak için gözaltı merkezine gittiniz. Gökyüzüne baktığınızda havanın karardığını fark ettin ve Yuji hayranlıkla, “Vay! Gece oluyor!” diye bağırdı. Sen de başını sallayarak ona katıldın, çünkü böyle bir şeyi ilk defa görüyordun.
“Bu bir örtü, insanların içeri girmesini engelliyor,” diye açıkladı Megumi, elini garip bir pozisyonda tutarak. Aniden gölgelerden beyaz bir köpek belirdi, bu da E/C gözlerinin hayranlıkla parlamasına neden oldu. “Köpecik!” diyerek ona koşup sarıldın, köpek de seni yaladı. Yuji de yanına geldi. “Ah, aferin oğlum!” diye sevinçle bağırdı ve köpeğe sarıldı. Nobara gözlerini devirdi ve sana doğru yürüyerek, “Hadi, Y/N,” dedi. Başını sallayıp elini tuttun.
“Hadi, içeri girelim,” dedi Megumi ve kapıyı açtı.
Hep birlikte binaya girdiniz ve içerideki manzaranın tamamen farklı olduğunu gördünüz: borular ve yüksek bir tavan vardı. “Bu gerçekten iki katlı bir bina mı?” diye sordu Yuji, etrafına panikle bakarak. Nobara hafifçe titriyordu, ama senin ona endişeyle baktığını görünce hemen toparlandı. “Bu, doğuştan gelen bir alan. Dikkatli olmalıyız... Bekle! Kapı!” Megumi, sakin bir şekilde açıklarken birden arkasını dönüp dışarı çıkmaya yöneldi.
“Kapı yok!” diye bağırdı Yuji.
“Nasıl olur? Az önce buradan girmedik mi?” Nobara da kapıyı işaret ederek haykırdı. İki gencin paniklediğini görünce titremeye başladın ve Megumi'nin pantolonuna tutundun. “Gumi abiciğim, korkuyorum. Buradan nasıl çıkacağız?” dedin. Megumi sana bakıp başını okşadı. “Merak etme, şeytan köpeğim girişin kokusunu hatırlıyor.” Bu sözler seni biraz rahatlatırken, Nobara ve Yuji heyecanla sevinç nidaları atmaya başladı.Hepiniz tekrar harekete geçtiniz, sen de en arkada yürüyen Nobara'nın eteğine tutunuyordun. Aniden, ayaklarının altında bir gölge belirdi ve seni içine çekmeye başladı. “Nobara abla!” diye bağırdın, bu da üç gencin sana dönmesini sağladı. İlk harekete geçen Yuji oldu, ama seni yakalamak için çok geç kalmıştı. Etrafındaki her şey karanlığa büründü ve korkudan bayıldın.
໒꒰ྀིっ˕ -。꒱ྀི১
Gözlerini açtığında, loş ışıkla aydınlatılmış garip bir odada olduğunu fark ettin. Ayağa kalkıp etrafına bakındın, ilk sınıf öğrencilerinden birini bulmayı umuyordun.
“Yuji abi, Nobara abla, Gumi abi, neredesiniz?” diye seslendin, tehlikeli bir şeyi tetiklememek için yavaş ve dikkatli hareket ediyordun. Gözlerine yaşlar dolmaya başladı ve hıçkırarak ağlamaya başladın. “Eve gitmek istiyorum,” diye fısıldadın korkuyla, burnunu çekip akan gözyaşlarını silerken.Aniden bir şey seni çekip kaldırdı—bir dokunaç gibi bir şeyin içine sarıldığını hissettin. Karşında iğrenç yüzlü, kocaman bir sırıtışla bakan korkunç bir lanet gördün. “Yemek... zamanı...” diye şarkı söyler gibi mırıldandı ve seni yavaşça sıkmaya başladı.
Kendini kurtarmak için çırpındın ama başaramadın. Ancak bir şey yerine oturdu ve öfkeyle alevlenmeye başladın. “Beni. Bırak!” diye haykırdın. Son kelimenin ardından, bedeninden kocaman bir ateş dalgası yayıldı. Yüzünde ve vücudunda mor lekeler belirdi, gözbebeklerin siyaha döndü. Göz altındaki yarıklar açıldı ve başka bir E/C göz ortaya çıktı. Aşağıya düştün ve elini yukarı kaldırdın. “Öl...” diye duygu göstermeden söyledin ve lanete ateş fırlatarak onu tamamen yaktın. Kolayca kovuldu.
İşaretler kayboldu ve gerçekliğe döndün. “Ne-Ne oluyor?” dedin ve etrafa bakındın. Hiçbir şey bulamayınca çıkmaya karar verdin. Ya bir çıkış bulmalı ya da abilerinden birine ulaşmalısın. Yürürken bir şeye, ya da daha doğrusu birine çarptın. Yukarı baktığında tanıdık pembe saçları görünce gülümsedin. “Yuji abi!” diye sevincinle bağırdın, ama o döndüğünde yüzündeki izleri gördün.
Bu, rüyandaki o adamdı...
Gülümsemen kayboldu, o adam sinsi bir şekilde gülümsedi ve önünde diz çökerek, “Sevgili çocuğum. Buraya gel,” dedi, kollarını açarak seni kucaklamanı istedi. Tereddüt ettin, ona güvenip güvenmemekte kararsız kaldın. Başka bir şey söylemeden, Sukuna seni daha da yaklaştırıp sıkıca kucakladı, bu anın tadını çıkardı. Derin bir nefes alarak senin kokunu içe çekti. “Ah, seni kucaklamayı ne kadar özledim, sevgili kızım. Seni kollarımda eski günlerdeki gibi tutmayı bekliyordum, sevgili çocuğum,” diye fısıldadı, sonra seni bırakıp ellerini yüzüne koydu.
“Hiç değişmemişsin, her zamanki gibi sevimlisin,” dedi. Parmağı yanağını nazikçe okşarken, sana sevgi dolu bir bakışla baktı.
Aniden, rüyanda gördüğün adamın yüzü bir daha belirdi, ama bu sefer onunla birlikte bazı anıların görüntüleri de geldi.
Küçük prensesim.
Biraz dinlen.
Uyandığında bu yerden çıkıp eve gideceğiz.
Hiçbir şey seni benden alamayacak.
Gözlerinde yaşlar belirdi; beynin bu ani anıları kabul edemedi. Sukuna gözyaşlarını sildi. “Ağlamayı bırak, Y/N. Ben buradayken ağlayacak bir şey yok.” O cümle...
Ağlamayı bırak.
Evet, seni ağlarken görmekten nefret ediyordu. Her zaman ağlamayı bırakmanı söylerdi çünkü bu zayıflara özgü bir şeydi... Şimdi hatırlıyorsun...
Görüşünün karardığını hissettin; bedenin her yerinde enerji kaybederken uyuştu. Sukuna seni kollarında tuttu ve tamamen bayılmadan önce son bir kelime fısıldadın: “Babacığım...”
Sukuna gülümsedi... Evet, sonunda hatırladın.
+Amk açın şu wattpadı
+Arkadaşlar yorum istiyorum yorummm. Yapmadığınız için sanki boku bokuna çeviriyormuşum gibi hissediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐌𝐲 𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ
FanfictionLanetler Kralı, kendisi ile senin aranda olan uzun süreden sonra seni birdaha bırakmayacak. O senin baban ve seni kolay kolay bırakacağını sanıyorsan, yanılıyorsun. ೃ⁀➷Yandere Baba Sukuna x Okuyucu Kız. ೃ⁀➷Kitapta ensest bulunmamaktadır. [Kitabın As...