19. Valaminek a vége egyben valaminek a kezdete is

92 13 20
                                    

Felix sosem hitte volna, de megint ebben a helyzetben találja magát. Megint hajnalok hajnalán készülődik a reptérre, ezúttal is ő kelti álomszuszék gyermekét és újra búcsúzni kényszerül.

Annyi de annyi dolog történt az elmúlt alig 6 hónapban, hogy épp ésszel ezt mind még csak felfogni is nehéz:

Az ő egyetlen kislánya születésnapján, amikorra már éppen összeszedte minden bátorságát, hogy elmondja neki az igazságot, leszúrták őt, orvul a vérét vették és a halál szélére sodorták. Az a nap, amelynek egyébként boldognak kellett volna lennie, egy pillanat alatt fúlt teljes katasztrófába.

Majd estére mégis a legszebb lett. Egy rég elfeledett, mégis örökké ott lappangó kívánság teljesült akkor. Bár nem a szülinaposé, de talán nem bánja ő azt annyira, mint amennyire mutatni akarta: Hyunjin megtalálta őket és újra egymáséi lehettek.

Trixie nagy nehezen nyitni kezdett a férfi felé és minden nehézség ellenére úgy érezte, végre egyenesbe jött az élete és felkészült egy "boldogan éltek, míg meg nem haltak" befejezésre.

Olyan közel voltak hozzá! Szinte már a kezében tartotta!

De, mint derült égből a villámcsapás, jött hirtelen a rossz hír, amely sajnos nem járt egyedül: Trixie-t zaklatják az iskolában, amiért a szülei azok, akik. Ráadásul kiderült, hogy a legfontosabb pillanatokban nem működnek jól szülőként. És Felix egy csapásra a legkevésbé kedvelt tag lett a csapatban. Vagy lehet, amúgy is így volt, csak előtte - sem időben, sem fizikailag, akkor, amikor ő is jelen volt - senki nem mondta ki, hogy bizony ezért az egészért ő a felelős, önmagában, egyedül és megmásíthatatlanul?

Nos, aznap tovább súlyosbította az amúgy sem rövid véteklistáját: részegségében megcsalta azt a férfit, akit a legjobban szeretett egész életében, ráadásul az az éji numerák között egy nő is volt, aki a mások által oly nagyon áhított hármas szex után bejelentette, hogy terhes.

Mi ez, ha nem csapás, csapás hátán?

Hyunjin mérhetetlenül csalódott benne. Trixie pedig még örömtáncot is lejtett és szurkolt, hogy Felix legyen az apa. Ő bizony kistestvért akart és ha Hyunjin és Felix nem tudnak neki adni, neki így is jó.

Nos, az az anyának nem nevezhető nő nemű lény a gólyával együtt hozott egy másik hírt is: ő nem óhajtja felnevelni a gyermeket.

Mint kiderült, a kis orgiájuk harmadik tagja és Felix is egyöntetűen úgy döntött, hogy bármelyikjüké is a kicsi, felnevelik, ha úgy adódik. Mivel a trióból csak Felix koreai származású, így egyetlen pillantás alatt meg lehet majd mondani, hogy ki az apa. Úgyhogy most nincs mit tenni, várnak.

Azonban ez az egész éket vert a kapcsolatukban. Hyunjin elkezdett eltávolodni tőle, a többiek pedig már régen elhagyták Amerikát. De nem mintha annyira nagyon számíthatott volna rájuk, egyértelműen nem az ő pártját fogták egyik esetnél sem.

Mégis, öröm az ürömben, hogy Trixie és Hyunjin végre megtalálták a közös hangot és a közös ellenség - esetünkben Felix - összekovácsolta őket. Aki beletörődött a sorsába, hogy ebben a történetben ő a fő gonosz és egyben a szerencsétlen pojáca is. Természetesen örült, hogy kislánya és szerelme ilyen jól kijönnek! De ehhez hozzátartozott, hogy az ő élete napról napra, folyamatosan és megállíthatatlanul süllyedt egyre mélyebbre.

Megszoksz vagy megszöksz - tartja a mondás. Az élet pedig megadta a kezdőlöketet. És ő döntött.

**

Hyunjin fáradtan ébred, alig aludt valamit. És az ágyban sincs mellette Felix. Már hozzá kellett volna szoknia, hogy a szőke sosincs ott, amikor felkel, hiszen addigra ő már régen tesz-vesz mindig a lakásban, mégis még ezúttal is összeszorul emiatt a szíve egy picikét. Főleg ma reggel.

Kiscsibe - HyunLixWhere stories live. Discover now