Nota do Autor

1 0 0
                                    

ǫᴜᴇʀᴏ ᴅᴇᴅɪᴄᴀʀ ᴇꜱᴛᴇ ᴇꜱᴘᴀᴄ̧ᴏ ᴀ ᴛᴏᴅᴏꜱ ᴠᴏᴄᴇ̂ꜱ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴀʀɪᴀ. ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴇꜱᴄʀᴇᴠᴇʀ, ᴍɪɴʜᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ᴄʀɪᴀʀ ᴜᴍᴀ ʜɪꜱᴛᴏ́ʀɪᴀ ʀᴏᴍᴀ̂ɴᴛɪᴄᴀ, ᴄʜᴇɪᴀ ᴅᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏꜱ ᴅᴏᴄᴇꜱ ᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴅᴏꜱ. ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴇꜱᴄʀᴇᴠᴇɴᴅᴏ ꜱᴇᴍ ᴘᴇɴꜱᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ, ᴀᴘᴇɴᴀꜱ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀꜱ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀꜱ ꜰʟᴜɪ́ʀᴇᴍ, ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ, ᴀʟɢᴏ ɪɴᴄʀɪ́ᴠᴇʟ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ: ᴀ ᴛʀᴀᴍᴀ ᴛᴏᴍᴏᴜ ᴜᴍ ʀᴜᴍᴏ ɪɴᴇꜱᴘᴇʀᴀᴅᴏ. ᴀ ᴄᴀɪxᴀ ᴍɪꜱᴛᴇʀɪᴏꜱᴀ ᴇ ᴀ ʟɪɢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀʀɪᴀ ʀᴇᴄᴇʙᴇᴜ ᴍᴜᴅᴀʀᴀᴍ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ᴄᴜʀꜱᴏ ᴅᴀ ʜɪꜱᴛᴏ́ʀɪᴀ, ᴛʀᴀɴꜱꜰᴏʀᴍᴀɴᴅᴏ-ᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇɪʀᴏ ᴛᴇʀʀᴏʀ ɴᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇʟᴀ.

ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ᴘʀᴏᴄᴇꜱꜱᴏ ᴅᴇ ᴇꜱᴄʀɪᴛᴀ, ᴘᴀꜱꜱᴇɪ ʜᴏʀᴀꜱ ᴇᴍ ꜱᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ, ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ʟɪᴠʀᴇ ᴇ ᴄᴀᴅᴀ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇꜱᴇɴᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴇꜱꜱᴀ ɴᴀʀʀᴀᴛɪᴠᴀ. ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ꜱᴇ ᴀ ʜɪꜱᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴇꜱᴛɪᴠᴇꜱꜱᴇ ꜱᴇ ᴅᴇꜱᴇɴʀᴏʟᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪꜱᴀᴠᴀ ᴜʀɢᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ɴᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ. ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴇɴᴀ, ᴄᴀᴅᴀ ʀᴇᴠɪʀᴀᴠᴏʟᴛᴀ, ᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴇᴍᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ ꜰᴏʀᴀᴍ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴀᴅᴏꜱ ɴᴇꜱꜱᴇꜱ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏꜱ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏꜱ ǫᴜᴇ ʀᴏᴜʙᴇɪ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴅɪᴀ.

ᴇꜱᴛᴏᴜ ᴀᴘᴇɴᴀꜱ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀɴᴅᴏ ɴᴇꜱꜱᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴇꜱᴄʀɪᴛᴏʀ ᴇ ᴊᴀ́ ᴇꜱᴛᴏᴜ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴀ ᴀᴘʀɪᴍᴏʀᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇꜱᴄʀɪᴛᴏʀ. ᴘᴜʙʟɪᴄᴀʀ ᴍᴇᴜꜱ ᴛᴇxᴛᴏꜱ ɴᴏ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ᴍᴇ ᴅᴇᴜ ᴀ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴇxᴘʟᴏʀᴀʀ ɴᴏᴠᴀꜱ ɪᴅᴇɪᴀꜱ ᴇ ᴇꜱᴛɪʟᴏꜱ. ᴘʀᴏᴍᴇᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴍᴇʟʜᴏʀᴀʀ ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ʜɪꜱᴛᴏ́ʀɪᴀ, ᴇ ᴍᴀʟ ᴘᴏꜱꜱᴏ ᴇꜱᴘᴇʀᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀʀ ᴍᴀɪꜱ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ꜱ.

Um Amor Que Machuca, Dois Amores Que Fazem Chorar.Onde histórias criam vida. Descubra agora