Part-55(Uni+Zg)

61 1 0
                                    

လက်ပံကုန်းမှာဒီမနက်အေးစိမ့်စိမ့်ရာသီဥတုကလွှမ်းမိုးထားတယ်။ညကသည်းထားတဲ့မိုးက အလင်းရောင်ထွက်ပေါ်လာချိန်မှာတော့ယတိပျက်တိတ်သွာခဲ့ပြီး ကောင်းကင်ကြီးမှာတော့ဖြင့်အုံ့မှိုင်းလို့သာရှိနေသေး၏။ရွာလမ်းမကြီးရဲ့ဘေးဝါးရုံပင်လေးတွေဆီရေစက်လေးတွေတွဲခိုကျနေတဲ့မြင်ကွင်းကြောင့်လက်ထဲကဖုန်းကမ်မရာနဲ့ဖျက်ခနဲရိုက်ယူလိုက်မိတဲ့ဟန်သူက နေဆက်ဆီလည်းပုံတွေပို့ဖို့မမေ့..

"ဟန်သူ"

"အင်း.."

"အဲ့ဒီ့မှာဘာလုပ်နေတာလဲ ငါတို့ဒီနေ့သွားစရာရှိတယ်လေ"

"ဘယ်သွားကြမှာ..."

"ငါ့ကိုတည့်တည့်အရင်ကြည့်ပါလား"

ကမ်မရာလက်ထဲကမချတဲ့ဟန်သူ့ကိုသက္ကတစ်ယောက်သူ့ဘက်ဆွဲလှည့်လိုက်တော့ပြန်ရတာကခပ်မှိုင်းမှိုင်းမျက်နှာပေး..

"ဆွဲလားရမ်းလားနဲ့.. ရွှေချိုးမဟုတ်ကွ ဖြိုးဟန်သူအောင်..နော်"

"မင်းဟာ့မင်းဘာကောင်ဖြစ်ဖြစ် အခုငါပြောတာနားထောင်..မင်းလိုက်မှာလား"

"အဲ့ဒါကြောင့်မေးနေတာလေ ဘယ်သွားကြမှာလဲဆိုနေ"

"ရွှေချိုးတို့အဖွဲ့ကတောထဲလိုက်ပို့မယ်ပြောတယ်"

"ဘုရား..တောထဲသွားပြီးဘာလုပ်ဖို့တုန်း အဲ့ဒီ့ကလေးတွေကမျဥ်းကြောကိုထလွန်းတယ်"

"သူတို့ပြောတာတော့ အဲ့ဒီ့မှာရေတံခွန်လိုဟာမျိုးရှိတယ်ပြောတယ် ​..မနက်ဖြန်ဆိုရင်ပဲငါတို့ပြန်ရပြီမလား ရောက်တုန်းရောက်ခိုက်လေး မျက်စိအေးအောင်သွားကြည့်မလားလို့"

သက္ကစကားကိုဟန်သူကတွေးဆဆလေးလုပ်နေသေးရဲ့..

"ဆိုးတော့မဆိုးပါဘူး ငါလည်းပုံရိုက်ဝါသနာပါနေတာဆိုတော့ သဘာဝရှုခင်းတွေအများကြီးရိုက်လို့ရတာပေါ့..ဒါပေမယ့်..."

"ဒါပေမယ့်..ဘာဖြစ်လဲ.."

"တောကြီးမျက်မည်းထဲလမ်းပျောက်နေကြရင်ဒုက္ခဖြစ်မယ်နော်.."

"အာ...ဟန်သူရ..ဒီတောဒီတောင်အကြောင်းမင်းထက်အဲ့ဒီ့ကလေးတစ်သိုက်ကပိုနားလည်တယ် အပြည့်အဝယုံလို့ရပါတယ်ကွာ ဇင်ထက်လေးလည်းပါလာမှာလေ အဲ့ဒီ့ကောင်လေးကအားကိုးရတယ် "

~မေတ္တာလုံ၍နွေးစေချင်~(Completed)Where stories live. Discover now