"De-aş putea da timpul înapoi..."

142 8 2
                                    

Atingerea unei mâini pe umărul meu drept m-a trezit la realitate. Brusc, am tresărit speriată, neştiind cine se afla lângă mine. Mi-am întors privirea încet şi am văzut o fată de înălţime medie, îmbrăcată sportiv. Părul îi era de o nuanţă aurie, iar faţa nu i se vedea clar, o şapcă băieţească acoperindu-i ochii. Deşi îmi dădusem seama cine e, am aşteptat ca ea să-şi arate privirea.

- Bună Rebeca, murmură ea.

- Bună Lya, i-am răspuns.

- Nu ne-am văzut de ceva timp, nu? 

Se părea că îşi dorea să înceapă o conversaţie banală. Ei bine, eu numai chef de convorbiri fără sens nu aveam, aşa că am început să o privesc nerăbdătoare.

- Bine, uite, începu ea, ştiu că nu vrei să vorbeşti cu mine şi te înţeleg, dar chiar am nevoie de ajutorul tău.

- Poftim?! Să te ajut? După ce m-ai trădat? Aveam de gând să le spun tuturor povestea mea Lya. Eu! Eu, nu altcineva!

- Da, dar nu înţelegi de ce am făcut-o. Mie îmi plăcea de Bogdan şi de un an încercam să îl fac să aibe şi el aceleaşi sentimente. Dar apoi...apoi ai apărut tu. Părea că nimic nu părea să stea în calea planului lui Bogdan de a fi cu tine, aşa că  m-am hotărât să stau mai aproape de voi şi...

- Şi atunci ai decis să fii cu Mihai. Acum înţeleg ce erau cu momentele în care erai ţâfnoasă cu mine. Erai geloasă. Dar Lya, cum ai putut? Cum ai putut să te foloseşti aşa de Mihai? El era topit după tine!

- Ştiu, ştiu... Acum realizez că în realitate şi eu simt ceva pentru el. Îmi vine să ţip ştiind că acum nu am nici măcar o şansă în faţa lui. Din cauza asta am nevoie de tine.

- Cum adică?

- Vreau să îi spui că tu m-ai pus să citesc scrisoarea pentru că nu ai avut cureajul necesar de a le-o spune lor în faţă.

- Ce?! Te aştepţi să mint pentru tine?

- Te rog! Aşa Mihai poate mă va ierta!

- Ştii ceva? Eu recunosc că am greşit, îmi asum responsabilitatea şi mă străduiesc să îmi recapăt prietenii. Poate ar fi timpul să încerci şi tu.

Acestea fiind spuse, m-am întors cu spatele la ea şi mi-am continuat drumul.

---

- Bună dimineaţa draga mea, îmi şopti...

Ganduri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum