Ganduri ascunse-Tinandu-ma de promisiune

232 8 0
                                    

Partea 23 ♥

Cand am ajuns la scoala, am intrat in camera la mine. Safira statea pe patul ei cu fata in laptop.

[Eu]: Ce faci?

[Safira]: Nimic special…stau si eu un pic pe facebook sa vad ce mai e nou.

[Eu]: Aham…

[Safira]: Apropo…a sunat Lya si a intrebat daca nu vrem sa mergem prin oras cu ea. Eu sincer nu am chef. Nu vrei sa mergi tu?

[Eu]: Ba da. Da-mi te rog telefonul tau sa o sun si sa ii zic. (Eu nu aveam telefon…-_-’)

[Safira]: Sigur. Poftim!

[Eu]: Mersi.

[Safira]: Mai bine ti-as zice eu mersi. Mersi mult pentru ceea ce ai facut pentru mine si Cristi. Sa stii ca pe zi ce trece tot mai mult te iubesc. Nu stiu cum de m-am pricopsit cu o prietena buna asa ca tine.

[Eu]: Nu trebuie sa imi multumesti. Voi deja va iubiti. Tot ceea ce va lipsea era un mic impuls. Si crede-ma ca si tu esti o prietena foarte buna. Cea mai buna de pana acum.

Apoi ne-am imbratisat.Incepeam sa tin la ea din ce in ce mai mult. Dupa aceea am luat telefonul ei si m-am dus pe balcon ca sa o sun pe Lya.

[Lya]: Heii Safi, ce faci draga? 

[Eu]: Buna Lya. Sunt Rebeca. 

[Lya]: Aaaa…Rebeee! Ce faci? Ma parasesti si tu la fel ca Safira? 

[Eu]: Nu. De fapt, ma gandeam sa vin eu cu tine in oras! 

[Lya]: Daaaaaaaa!! Ce bine! Ne intalnim la coltul strazii X. E bine?

[Eu]: E perfect. Ne vedem in 15 minute. Bine?

[Lya]: Da. Ne vedem aunci. Bye! 

[Eu]: Bye! 

Zis si facut! In 15 minute am ajuns la locul stabilit.

[Lya]: Bunaaa! (Si ma imbratisa) Esti pregatita de niste shopping Rebe? 

[Eu]: Nu m-am pregatit asa…

[Lya]: Ee…lasa, nu-i nimic! Daca gasim ceva dragut si pentru tine fac eu cinste! 

Si am mers la shopping cam vreo 2-3 ore. Apoi, ne-am oprit la o cofetarie sa mancam cate o prajitura. In timp ce ma delectam cu gustul excelent al desertului, mi-am facut curaj sa o intreb pe Lya:

[Eu]: Si…Lya…ai cunoscut vreun baiat de care sa iti placa?

[Lya]: Poftim?! De ce? Adica, ar fi unul…

[Eu]: E cumva Mihai?

Lya a ramas incremenita un momen, apoi imi zise:

[Lya]: De unde stiai? Da! 

Atunci am realizat ca toata simpatia mea pentru Mihai trebuia sa dispara. Sau cel putin sa fie doar o simpatie pentru un amic.

[Lya]: Cumva ai aflat ca m-ar placea? 

[Eu]: Nu! Doar ca mi se parea ca e o atractie intre voi…stiu si eu…

Nu aveam de gand sa ii spun eu ca Mihai o place, sau mai bine zis, ca o iubeste. Sa o faca el la momentul potrivit.

Cand am ajuns acasa, Safira observa ca ceva nu e in regula cu mine.

[Safira]: Ce s-a intamplat? Ai vazut vreun caine parasit pe strada, sau ce e cu fata asta?

[Eu]: Nu nimic…nu e chiar nimic…

Apoi m-am pus in pat si am adormit.Nu am vrut sa vorbesc cu nimeni despre problema mea.

Ganduri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum