Ganduri ascunse-Prinsa...din nou

223 9 0
                                    

Partea 13 ♥

Dansam, dansam si dansam, pana cand, dintr-odata, se deschise usa! Era Safira!

[Safira]:Ce faci? /:)

Doamne! Deci trebuie sa nu mai dansez ca va ajunge toata lumea sa ma vada!

[Eu]: Cine? Eu?

[Safira]: Nu! Imi place sa port conversatii cu patul! :)) Normal ca tu! Doar nu patul dansa!

[Eu]:…Pfff….deci…nu imi vine sa cred!

[Safira]: Ce nu iti vine sa crezi?

[Eu]: Pai toata lumea va ajunge sa ma vada dansand! Acum tu, mai inainte M… Multi!

M-am abtinut sa rostesc cuvantul “Mihai” pentru ca am vazut ca nu il prea tolera.

[Safira]: Eu si mai cine te-am vazut dansand?

[Eu]:Mai bine nu zic. Te vei supara.

[Safira]: Nu ma voi supara. Doar spune! ;)

[Eu]: Esti sigura?

[Safira]:Mai rau ma voi supara daca nu imi spui cine te-a mai prins dansand!

[Eu]: P-Pai….Mihai…

[Safira]: Ala? Cum de a putut sa te vada ala dansand??? :o >:(

[Eu]:Nu te alarma! Totul e ok! I-am spus sa nu zica nimanui de scaparea mea pentru ca daca ar afla Cornelia poate m-ar da afara zicand ca in loc sa fac treaba eu ma distrez!

[Safira]:Nu am cum sa nu ma alarmez! El e cel care….in fine…nu conteaza…hai sa o lasam balta…

[Eu]: Imi dau seama ca te retii sa imi zici ceva….ce e? Adica stiu ca intre tine, Mihai si Cristi e ceva…de ce nu imi spui?

Safira ofta. Apoi, se uita cu niste ochi mari la mine si imi spuse:

[Safira]: Candva eu eram impreuna cu Mihai. Iar dupa ce m-am despartit de el, Cristi ar fi vrut sa fim impreuna dar eu l-am respins.

[Eu]: De ce?

[Safira]: Pur si simplu nu eram pregatita! Si nici acum nu sunt!

[Eu]:Inteleg…Imi pare rau…

Am mers si am imbratisat-o pe Safira, apoi ea imi spuse ca e obosita, ca vrea sa doarma si ca m-ar ruga pana atunci sa fac liniste in camera. Eu nu am comentat. Si eu eram obosita. M-am pus in pat si ma gandeam la ce imi spuse Safira. Adica, credeam ce imi zise despre faptul ca a fost cu Mihai si ca acum Cristi si-ar dori sa fie cu ea, pentru ca se vedea pe fata lui Cristi cand comenta Safira cu Mihai ca era trist, de parca i-ar parea rau de ceva. Dar nu inteleg ce are cu Mihai de se comporta chiar atat de urat cu el. Adica e dragut. Sau poate eu ma inselam, necunoscandu-l prea bine? Sau poate tensiunea dintre ei are vreo legatura cu “studentii negrii”? Cine stie? Oricum, aveam de gand sa aflu ce se intampla! In timp ce ma gandeam la aceste lucruri, mi-am dat seama…

Ganduri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum