Partea 11 ♥
M-am hotarat sa nu ma stresez prea mult cu ce mi-a zis Mihai pentru ca poate nici nu era ceva prea grav. Mi-am luat galeata si am inceput sa dau cu mopul. Dupa catva timp, am reusit sa termin ce aveam de facut. Apoi, m-am oprit si m-am uitat in oglinda imensa de pe un perete al unei sali de dans. M-am uitat in jur, si nu era nimeni. Am profitat si eu un pic de acel moment de singuratate inchizand ochii si am inceput sa dansez. Ma simteam atat de bine! Parca visam! Apoi se auzi o voce: “Rebeca, am venit dupa…”
Cand am auzit, m-am speriat, si cum aveam ochii inchisi, am cazut! Atunci acea voce se auzi din nou:”Chiar ca eu aduc doar belele!”
M-am uitat spre usa. Era Mihai.
[Eu]: Probabil ca da…deci stai la distanta!
Atunci facu o fata de catelus si intreba:
[Mihai]:Esti bine?
Apoi s-a apropiat de mine.
[Eu]:Sunt bine, sunt bine.
[Mihai]:Cum ai cazut?
[Eu]:…Pai…Am alunecat! Cum oare? Doar acum am spalat!
El a inceput sa rada.
[Mihai]: De ce incerci sa ma minti?
[Eu]:De unde o iei ca te-as minti?
[Mihai]:Te citesc ca pe o carte deschisa!
[Eu]:Mai degraba ca pe una inchisa si cu lacat pus la ea!
Si incepu sa rada din nou.
[Mihai]:Am vazut ca dansai.
[Eu]:….Si…se pare ca ai gsit cheia la lacat!
Apoi am ras amandoi. Era chiar dragut. Adica, ma simteam in largul meu pe langa el. Dupa cam o ora de stat la povesti l-am rugat…
CITEȘTI
Ganduri ascunse
TeenfikceO poveste despre o fata pe nume Rebeca, ce lupta in viata pentru a avea un trai mai bun, pentru a fi fericita si pentru a-si indeplini visele. ♥