Partea o7 ♥
Dupa ce Safira ii explica situatia mea lui Cornelia, ea se uita la mine si ma intreba:
[Cornelia]: Stii sa dai cu matura?
[Eu]:…
[Cornelia]: Da sau nu?
[Eu]:…Da…
[Cornelia]:Bun. Atunci te poti apuca de maine. Nu te voi plati, dar in schimb te voi lasa sa dormi aici si sa mananci aici. Eventual vei primi niste bani de buzunar, dar nimic mai mult!
[Eu]:Bine, doamna. Multumesc.
Nu prea eram incantata de “oferta ei”. Dar ce aveam sa fac? Nu puteam sa refuz si sa ajung iar in strada. Nu puteam permite sa se intample acest lucru, asa ca trebuia sa accept. Totusi, puteam privi partea buna: mancare si cazare gratis, plus bani de buzunar! Adica oferta nu era chiar atat de groaznica. Si tot ceea ce faceam era sa fac curatenie in salile de dans. Cand am iesit pe usa, Safira imi zambise.
[Safira]: Ti-am zis ca nu e chiar atat de rea precum pare. Are si ea suflet! ;)
[Eu]: Asa e…mersi mult! Iti raman datoare! :D
[Safira]: Vezi ca nu uit! :P :))
[Eu]: Okey…;))
[Safira]: Am o propunere: daca tot trebuie sa dormi in una dintre camere, ce-ai zice daca ai sta in camera cu mine?
[Eu]:Ba da! Multumesc mult de tot!
[Safira]: Nu ai de ce! Stiu cum e sa fii fata cea noua! Si crede-ma, iti e mai bine sa ai o prietena , asa ca mine! ;)
Apoi imi zambi si ma imbratisa. Imi placea mult de ea. Desi nu o cunosteam decat de vreo 20-30 de minute, parea ca ar stii prin ce trec eu…sau poate a trecut? Nu stiu, oricum, ma bucuram ca am dat peste o persoana ca ea! :x Apoi, imi facu o propunere…
CITEȘTI
Ganduri ascunse
Teen FictionO poveste despre o fata pe nume Rebeca, ce lupta in viata pentru a avea un trai mai bun, pentru a fi fericita si pentru a-si indeplini visele. ♥