Partea 19 ♥
De dimineata, m-am trezit si m-am uitat la ceas. Era 10:12. M-am ridicat din pat si m-am uitat catre patul Safieri. Iar dormea. “Ce lenesa e cineva” ma gandeam. Am mers si i-am spus incet:
[Eu]: Safira!
[Safira ]: …
[Eu]: Safira!
[Safira]: …
[Eu]: SAFIRA!
[Safira]: Da! Ce e? Am intarziat la repetitii?
[Eu]: Nu! :)) Doar e sambata! :P
[Safira]: Off…atunci de ce m-ai trezit?
[Eu]: E deja ora zece si un sfert! Nu mai avem timp de dormit!
[Safira]: Ba da! Priveste si invata!
Si se tranti cu fata in perna! Atunci am luat o perna si am aruncat-o pe ea.
[Safira]: Lasa-ma in pace!
Atunci am mai luat o perna si am aruncat-o in ea.
[Safira]: Am zis sa ma lasi in pace!!
O a treia perna a fost aruncata in ea.
[Safira]: Sa nu imi zici ca nu te-am avertizat!
Si asa a inceput o bataie zdravana cu perne. Asta pana cand am ramas fara nici macar una iar Safira le avea pe toate!
[Eu]: Gata! Ma predau! Nu mai am munitie! Nici macar o arma!
[Safira]: Haha! Ti-am spus ca tu cu mine nu te pui! :P
[Eu]: Bravo tie! :P
Apoi mi-am luat un prosop si m-am indreptat catre baie.
[Safira]: Ce faci?
[Eu]: Ma duc sa fac un dus.
[Safira]: Si atunci de ce m-ai trezit? Mai puteam sa dorm cam jumatate de ora!
[Eu]: Mai bine te-ai pune sa faci putin ordine prin camera! E ca dupa razboi!
[Safira]: Pai a fost razboi! Of…bine, hai ca ma pun sa fac ordine. Tu fa-ti dus.
[Eu]: Okey! :*
Si am mers si am imbratisat-o. Tineam mult la ea. Si cred ca si ea simtea la fel fata de mine. Altfel, de ce ar fi fost atat de amabila cu mine si atat de sincera? Am mers si mi-am facut us, apoi m-am imbracat cu niste pantaloni scurti si un top, haine cumparate, desigur, cu o zi inainte. Apoi am aflat ca eu tot aveam de facut curatenie, doar ca de la ora 12:00, deci aveam timp sa termin inainte de petrecere. Seara, ne-am imbracat amandoua cu cate o rochita neagra, doar ca a mea avea si un pic de crem in ea. :D Ne-am aranjat, si am iesit din scoala, ce-i drept, mai pe furis, ca sa nu ne ia la intrebari cineva. Cand am ajuns pe strada in care urma sa ne intalnim, am mai gasit pe cineva asteptand masina ce urma sa ne duca pe noi. Oare cine altcineva decat Mihai? Cand ne vazu, mai degraba, cand m-a vazut, a ramas socat.
Noi l-am salutat si el la fel, apoi, cu aceeasi privire confuza ma intreba:
[Mihai]: Dar cu tine ce e aici?
[Eu]: Intamplarea a facut ca sa aflu toata treaba cu “studentii negri” si acum si eu sunt unul dintre ei. :D
Mihai nu parea sa reactioneze prea pozitiv.
[Eu]: Ce e? Nu te bucuri?
[Mihai]: Nu…adica, ma bucur ca nu mai trebuie sa ascund nimic de tine, dar imi pare rau pentru ca daca se intampla sa afle Cornelia…
[Eu]: Pai sa speram ca nu se v-a intampla asa ceva.
[Safira]: Sau cine stie? Poate o va scapa ca pe tine!
[Mihai]: Te rog sa nu mai imi amintesti! Nici eu nu stiu de ce nu m-a dat afara! Dar nu ma uri pentru asta!
[Eu]: Scuze Safira, dar de data asta sunt de acord cu ce zice. Nu e vina lui. Nu are rost sa stam asa suparati.
Safira nu a zis nimic. Intre timp a venit masina mult asteptata. Era un SUV alb. Lya era langa sofer, iar soferul era un baiat. Cand masina s-a oprit, Lya a iesit afara.
[Lya]: Buna seara everybody! Mihai, tu stai in fata si noi fetele stam in spate. Urcati!
Cand am vazut tinuta Lyei am inceput sa rad.
[Lya]: Ce e?
[Eu]: Zici ca mai degraba am merge la inmormantare. Toate suntem in negru! :))
[Lya]: Doamne! Chiar ca! Nu stiu cum de ne-am nimerit asa toate trei! :)) Oricum, cui nu ii place, sa isi puna ohelari de soare. Cum suntem in negru si e intuneric, cu ochelarii de soare nu ne vor mai vedea! :))
[Eu]: Bine zis! :))
Apoi am pornit cu masina. Cand am ajuns la petrecere…
CITEȘTI
Ganduri ascunse
Teen FictionO poveste despre o fata pe nume Rebeca, ce lupta in viata pentru a avea un trai mai bun, pentru a fi fericita si pentru a-si indeplini visele. ♥