Partea 31 <3
Dimineata m-am trezit fara nici un chef. Ieri am stat treaza pana tarziu asa ca acum ma simteam foarte somnoroasa. Cu doar un ochi deschis m-am uitat la telefonul de pe noptiera sa vad cat e ceasul: 12:37. Pff…cam timpul sa ma trezesc. Mi-am facut un dus rapid, mi-am luat niste pantaloni scurti si un top lung, mi-am prins parul in ponytail apoi am coborat jos. Imi era o foame ca puteam manca si o balena. Nu. Exagerez. Poate un rechin. ;) Vreo 7 erau in bucatarie si mancau fiecare ce apucau.
[Eu]:Neata lume!
Apoi am inceput sa imi frec ochii si sa casc.Alexandra(cunoscuta ca Lexi), sora lui Bogdan si ea tot doansatoare la Bcrew, a fost singura care m-a bagat in seama.
[Lexi]: Hei draga.Ai dormit bine?
I-am afisat un zambet si i-am zis:
[Eu]:Perfect.
Intre timp, stomacul meu a inceput sa “cante”.
[Lexi]:Ti-e foame?
[Eu]:Chiar atat de bine s-a auzit?
[Lexi]: Nu, nu…am eu un auz perfect! ;) Vino! Au mai ramas niste clatite facute de mine de dimineata. :)
[Eu]:Mersi mult!
Nici nu mi-a asezat bine farfuria cu clatite umplute se parea cu Nutella, probabil, ca am si inceput sa le savurez.Chiar atunci intra in bucatarie si Safira.
[Safira]: Uite-o si pe frumoasa adormita!
[Eu]: Mda…mai degraba lenesa adormita…:-j
[Safira]:De ce?
[Eu]:Chiar nu am chef de nimic…
[Safira]:Aaa…lasa ca trece! ;)
Dupa ce am terminat am mers in camera, am luat scrisoarea ce imi doream sa o trimit parintilor si am inceput sa o privesc indelung. Am inceput sa ma gandesc la ei si iar am devenit posomorata.Apoi am tresarit cand am auzit dintr-odata cineva ca bate in usa.
[Eu]:Da?
[Bogdan]:Sunt Bogdan. Pot sa intru?
[Eu]:Sigur.
Apoi am vazut acel baiat inalt si brunet ca intra cu un zambet larg pe fata in camera.
[Bogdan]:Cum esti?
Atunci am realizat ca scrisoarea era la mine in mana. Am pus-o repede langa mine in asa fel sa nu se observe si i-am raspuns:
[Eu]:Mda…cam fara nici un chef…
[Bogdan]:Ei bine eu stiu ce te va face sa te simti mai bine.
[Eu]:Ce?
[Bogdan]:Mergem la mare!
Brusc mi s-a schimbat dispozitia. Am inceput sa zambesc larg.
[Bogdan]:Vad ca te-ai mai luminat acum la fata. Sa inteleg ca vrei sa vii?
[Eu]:Da! :D
[Bogdan]:Perfect! Pregateste-te sa plecam. Pornim in cam 10-15 minute.
[Eu]:Deja?
[Bogdan]: Da. Desi e aproape de noi, ne va tine drumul macar 20 de minute si vreau sa stam cat mai mult pe plaja.
[Eu]:Aaa…in regula. :)
[Bogdan]: Eibine, eu te las sa te pregatesti. Dar te rog in 15 minute sa fi jos. Ok?
[Eu]:Bine sefu’! :D
Nu mai zise nimic decat imi zambi si apoi a iesit pe usa. Bun. Deci cu ce ma imbrac? Cum eram si grabita, m-am dus repede la dulap si am ajuns sa aleg o bluzita larga si subtire, de vara cu niste shorts albastru inchis si niste sandale, iar parul l-am desprins. Apoi am coborat jos si am vazut ca eram cinci care mergeam la mare: eu, Bogdan, Mihai, Lya si, bineinteles, Safira. Am intrat toti in masina lui Bogdan si am luat-o la drum, care ne-a tinut cam 30 de minute. Pana sa ajungem acolo, cantam toti diverse melodii ce mergeau la radio. Si, in sfarsit, destinatia.Priveliste superba.Tot ceea ce am putut spune cand am iesit din masina a fost “Wow”. Intr-adevar era frumos.
CITEȘTI
Ganduri ascunse
Teen FictionO poveste despre o fata pe nume Rebeca, ce lupta in viata pentru a avea un trai mai bun, pentru a fi fericita si pentru a-si indeplini visele. ♥