Sunkiss Renk Açıcı Jel: Saçlarda güneş etkisi

2.9K 33 18
                                    

Siz de tüm sene yaz mevsimi olması dileyenlerden misiniz? Bronz teninizi ve güneşten açılmış saçlarınızı tüm yıl korumayı mi dilerdiniz? Kesinlikle yalnız değilsiniz! Tüm sene yaz olmasını sağlayamayız ama saçlarınızdaki yaz ışıltısını saçlarınızı yıpratmadan tüm sene koruyabilmenize yardımcı harika bir ürün biliyoruz: L'Oréal Paris Sunkiss Jelly!

SAÇLARDA GÜNEŞ IŞILTISI!

L'Oréal Paris'in yeni durulanmayan jeli ile saçlarınızı iki tona kadar açabiliyorsunuz. Sonuç, doğal görünümlü açılmış, parlak saç uçları! Eğer kışa yeni veda ettiğimiz bu günlerde sizin de saçlarınız soluk ve yorgun görünüyorsa, Sunkiss Jelly ile aydınlığı ve parlaklığı saçlarınıza kolay ve hızlı bir biçimde taşıyacaksınız!

Neden Sunkiss?

Saçlarda doğal güneş ışığı etkisi için, amonyaksız jel formüle ve hoş bir kokuya sahip olan ürün, saçı her kullanımda aşamalı bir şekilde açarak güneşten açılmışçasına doğal bir saç rengine kavuşmanızı sağlıyor! Kamelya yağı ve bakım etmeni ile zenginleştirilmiş jel uygulama esnasında saçlarınızın yıpranmasını önleyip, bakım yaparak uygulamayı keyifli bir deneyime dönüştürüyor.

NASIL KULLANILIYOR?

- Saç renginin açılma işlemi aşamalı olarak gerçekleşiyor, üç günlük aralarla gerçekleşen üç seferli uygulama ile doğal, boyasız saçlar bir iki ton açılıyor.

- Ürünü nemli saçlara uygulanıp, ister kurutma makinası ister güneş ile saçları kurutarak uygulanıyor.

- Durulanmayan bu ürünün saçı besleyici zengin içeriği saçın daha yumuşak ve parlak olmasına yardımcı oluyor.

İster yazın ister kışın uygulayın Sunkiss Jel tüm sene saçlarda yaz etkisi taşımak için en harika yöntem!

Bir Kızın Güzellik SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin