Saçlarınız her an prensesler gibi olsun!
Saç şekillendirmek gerçekten ihtiyacımız olduğunda epey zor olabiliyor. Genelde en muhteşem şekil aldıkları zamanlar duşa girmeden hemen önce ya da bütün gün evde olacağınız günler olduğu için onlarla aranız biraz bozuk olabilir ama bu haberden sonra saçlarınızla aranızdaki savaşı sizin kazanacağınızı söyleyebiliriz!
Biraz gölge!
Saçlarınızda açık tonlar da olsun istiyorsunuz ama cüzdanınız boş gezmek istemiyor musunuz? O zaman çözüm basit! Bir kaseye limon suyunu sıktıktan sonra temiz diş fırçanızı bu suya daldırarak saçınızı hafifçe tarayın. Ardından yaklaşık 45 dakika güneşte beklemeniz gerekmekte. Limon suyu saçınızın rengini açacaktır. Bu işlemi haftada en az 2 kere tekrarlamayı unutmayın!
Elektriklenmenin önüne geçin!
Öncelikle bunun için en başa dönmemiz gerekmekte; yani kurutma aşamasına! Saçlarınızı kuruturken dipten uca doğru hareketlerle kurutmalısınız, dahası bu aşamada saçınızı taramanız ya da saç fırçası kullanmanız saçınızı elektriklendirecektir.
Dolgun kuyruklar!
Topladığınız saçlar hiçbir zaman beğendiğiniz oyuncularınki kadar güzel ve dolgun durmuyor mu? O halde sizlere bir müjdemiz daha var! Muhteşem at kuyruklarına kavuşmak elinizde. Saçınızı topladıktan sonra, bağladığınız lastiğin alt kısmını 2 adet dikey tel tokayla sabitleyin!
Bebek saçlarıyla savaş!
Saçlarınızı topladığınızda sağdan soldan beliriveren küçük küçük kaçlarınızdan bıktınız mı? Tek yapmanız gereken temiz diş fırçanıza biraz saç spreyi sıkmak ve onları geri taramak!
Size ipek yakışır!
Saçlarınızın dolaşmasında ya da kırılmasında yastık kılıflarınızın bile etkisi olduğunu söyleyesek? Eğer yastık kılıfı tercihinizi ipekten yana seçerseniz saçlarınız daha az kırılacaktır ve sabah uyandığınızda daha düzgün saçlara sahip olacaksınız!
Düzleştirmek!
Eğer saçınızı düzleştirirken fazla hasar görmesin diye sıcaklık derecesini düşük tutuyorsanız, kendinizi bir türlü düzleşmediği için üzerinden defalarca kez geçerken bulabilirsiniz. Bu da saçı sandığınızdan daha fazla yıpratır. Bu nedenle sıcaklık derecesini yükseltip bir kerede istediğiniz sonuca ulaşmak en mantıklısı olacak!
Esmer saça kuru şampuan!
Kuru şampuanla hala tanışmayanlarınız var mı bilmiyoruz ama biz tanışanlar olarak onların varlığına epey duacıyız. Ancak koyu saçlara uygulandığında içeriğindeki pudra nedeniyle saçta beyazlıklar oluşabiliyor bunun önüne geçmek için kendi kuru şampuanınızı kendiniz üretmek ister misiniz?
O zaman: 2 yemek kaşığı kakao, 2 yemek kaşığı mısır nişaştası ve bir tutam tarçını karıştırıp saç diplerinize uygulayın!