Elidor kuru şampuan çıkarmış dediler, tabi ki hemen vakit kaybetmeden alıp denedim:) Çabuk yağlanan saçlara sahip insanların en büyük derdidir sanırım saç yıkamak. Her gün yıkasan hem saçları yıpratıyor hem de her gün yıkanmaya alışan saçlar daha çabuk yağlanıyor. Ayrıca saçın kendi salgıladığı yağların saçı beslemesine izin vermemiş oluyorsun. Yıkamasan zaten o daha büyük bir dert. Bu kuru şampuanlar çıktı da bu derde biraz çare oldular sonunda:)
Kuru şampuanı hani saçınız hafif yağlanmaya başlar yıkasam mı yıkamasam mı diye arada kalırsınız ya iste o zaman kullanmanız gerekiyor. Sonuçta bariz yıkanması gereken kirli saça kullanmanın bir anlamı yok:) Mesela ben normalde saçımı bir gün yıkayıp diğer gün yıkamıyordum. Kuru şampuan kullanınca iki gün yıkamadan gayet rahat gidebiliyorum. Eğer sizin saçınız o kadar sık yağlanmıyorsa daha da uzatabilirsiniz aralıkları.
Peki nasıl kullanılır?
Öncelikle kutuyu iyice çalkalayın. Saçlarınızı belli parçalara ayırıp saç diplerine belli bir mesafeden sıkın. Daha sonra saç diplerinize parmaklarınızla masaj yapıp iyice yedirin ve bir kaç dakika bekleyin. Sonra da bir fırça ya da tarakla saçlarınızı tarayın. Ben genelde ürünü saçıma sıkıyorum daha sonra makyajımı yapıyorum. O sürede saça iyice işlemiş oluyor pudra, makyajım bitince de saç derime masaj yapıp tarıyorum.