1-Vücudu nemlendiren Hindistan cevizi yağı, saçlara çok iyi geliyor. Saça nem, parlaklık ve yumuşaklık kazandıran Hindistan cevizi yağını saçınıza sürün ve 15 dakika bekletin. Ardından ılık suyla saçlarınızı durulayın.
2-Hindistan cevizi yağı orta zincirli yağ asitleri (MCFA)'ni içerir. Trans yağlara oranla oldukça sağlıklı bir yağ asididir. Metabolizmayı hızlandırır. Böylece kilo verimini hızlanır. Zayıflamak için kullanıldığında günde 2 yemek kaşığı tüketmeniz yeterli olacaktır.
3-Hindistan cevizi yağı; anti-bakteriyel bir özelliğe sahiptir ve mantar oluşumunu engeller. Bir parça karbonatla karıştıracağınız Hindistan cevizi yağıyla dişlerinizi fırçalayabilirsiniz. Diş hekiminize danışın ve bunu ayda 1 kez uygulayın.
4-Hindistan cevizi yağı, doğal bir nemlendiricidir. Tüm vücuda ve yüze uygulanabilir. Hücrelerdeki kolajen miktarı seviyesini arttırır ve kırışıklıkların oluşmasını engeller.
5-Emziren bir anneyseniz, anne sütünün bebek gelişiminde ne kadar önemli olduğunu da biliyorsunuzdur. Hindistan ceviz yağı, içeriğindeki sağlıklı yağlar sayesinde anne sütünün artmasına yardımda bulunuyor.
6-Hindistan cevizi yağı, doğal bir deodorant olabilir. Bu yağın içerisinde bulunan laurik asitler, kötü kokuların oluşumuna engel oluyor.
7-Hindistan cevizi yağı güzellik rutininize eklemeniz gereken doğal bir mucize. Peeling yapmak için de kullanabileceğiniz bu yağ ile pürüzsüz ve yumuşacık bir cilde sahip olabilirsiniz. Hindistan cevizi yağını ve toz şekeri karıştırın. Ardından vücudunuza sürün ve ılık suyla durulayın.