Doğal Plaj Dalgaları

7.8K 62 0
                                    

Çoğumuz denizden çıktıktan sonra saçlarımızda oluşan doğal dalgalara bayılıyoruz. Hemen herkese yakışan bu plaj dalgalarının kişiye verdiği çekicilik tartışılmaz. Peki, sadece tatillerde mi bu saç modelini uygulayabileceğiz? Tabii ki hayır! Bize tatili, denizi ve güneşi hatırlatan bu saç modelini her mevsim uygulamaya ne dersiniz? İşte doğal ve seksi görünen plaj dalgaları yaratmanın yolları...

1- Doğal bir saç modeli yapmak istediğimizden, en doğal yoldan saçlarımızı şekillendirmeye çalışmak çok daha etkili olabilir. Doğal plaj dalgaları için; gece saçlarınızı yıkadıktan sonra kendi etrafında çevirerek topuz yapın. Sabah hiç bir kimyasal kullanmadan doğal görünen dalgalara sahip olacaksınız. Dalgalarınızın gün boyu kalıcı olması için biraz saç spreyi ile sabitleyebilirsiniz. Ancak, doğal görüntüyü korumak için,  saç spreyini abartmamaya dikkat edin.

2- Daha hızlı bir yöntem istiyorsanız, saçlarınızı ikiye ayırıp, ayırdığınız saçları burgu şeklinde iki topuz yapın. Bir saç düzleştici ile topuzlarınıza bastırın. Sıcaklığın etkisiyle daha kısa sürede doğal plaj dalgalarına sahip olacaksınız. Dilerseniz, yine tutucu özelliği olan bir saç spreyi ile sabitleyebilirsiniz.

3- Spreyli bir şişeye biraz sıcak su ekleyin, biraz tuz ve biraz da saç jölesi ilave edin. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayın. Karışımı saçlarınıza sıkın ve kendi kendine kurumaya bırakın. Saçlarınız kuruduktan sonra biraz köpük uygulayın. Daha sonra kalın bir fırçaya bir tutam saç sarın ve aşağıya doğru yavaşça çekin. Saçlarınız düzse bu formül pek etki etmeyebilir. Bu durumda saça bukle veren saç spreylerinden faydalanabilirsiniz.

Bir Kızın Güzellik SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin