Göbeğinizden Kurtaracak 20 Sır

5.6K 68 5
                                    

Tüm zamanların her daim işe yarayan ve bilimsel önerilerini derledik ve size özel bir dosya hazırladık. Uygulayın, göbek derdiniz kalmasın!

1) Ne zaman gerilip sinirlenseniz, vücudunuz ekstradan kortizol salgılar ve karın bölgesinde yağlanmaya neden olur. Derin nefes egzersizleri ve stres düzeyini düşürmek en iyi çözümdür.

2) Vücudu uzun süre açlık moduna sokmayın. Her iki saatte bir azar azar yediğiniz sağlıklı besinler, vücudun yağ tutmasını engeller.

3) Yağ yakımını hızlandıran çok özel bir meyvedir. Beslenme düzeniniz için mutlaka greyfurtu alın.

4) Akşamdan akşama bir kadehten bir şey olmaz diye düşünürseniz, yanılırsınız. Çünkü karaciğer, karbonhidrat ve proteinden önce alkolü işlemeye çalışır ve yağ yakımı alkol yüzünden yavaşlar

5) Eğer bir yerde kas varsa, orası yağlanmakta zorlanır. Yani vücudunuzu yağdan kasa çevirmenin yolu egzersiz yapmaktır.

6) Egzersiz yaparken karın eriten egzersizlere yönelmeniz, o bölgedeki biriken yağı parçalamaya yardımcı olur.

7) Antioksidan olan yeşil çay metabolizmayı hızlandırır ve yağ yakımını destekler.

8) Uykunuzu tam ve sağlıklı almazsanız, bedeniniz yağ yakamaz hale gelir. Ve yağ önce göbek bölgesinde toplanır.

9) Zayıflamanıza ve göbeğinizin inmesine yardımcı olabilecek en önemli etken, bitkilerdir. Bitkisel çaylar tüketin. Zencefil, nane, papatya gibi sindirim sistemini rahatlatan bitkileri demleyin ve tüketin.

10) Dondurulmuş gıda, soslar, şekerli gıdalar gibi işlenmiş gıdadan uzak durun.

11) Akşam saatlerinde protein ve yeşil yapraklı besinleri tercih edin.

12) Yediklerinizi yazmanız, kilo kontrolünü kolaylaştırır. Farkında olmadan yediğiniz şeyleri görür ve uzak durursunuz.

13) Daha fazla potasyum tüketin. Potasyum düştüğünde vücut su tutmaya başlar.

14) Eğer mideniz doğal bakteri dengesinin dışına çıkarsa, sindirim yavaşlar. Şişkinlik ve gaz gibi sorunlara neden olur. Yoğurt tüketimini arttırın ve Probiyotik yiyeceklere yönelin.

15) Pişirme şekli olarak kızarmış yiyeceklerden uzak durmanız gerekiyor. Hem ağırlık yapar, hem kilonuzu arttırır.

16) Tekli doymamış yağlar; zeytin, fındık gibi yağlı besinleri tüketirken üstüne ekstradan yağ eklemeyin. O zaman göbeğinizi büyütmeye sebep olursunuz. Zeytin yediğiniz bir öğüne, bir de zeytinyağı eklemek gibi...

17) Eğer estetik sporları seviyorsanız, Pilates size en büyük desteklerden biri olacaktır. Pilates yaparak vücudunuzu forma sokabilirsiniz.

18) Çalışırken, bilgisayar başındayken, sandalye yerine büyük boy pilates topuna oturursanız, iki bacağınızla dengelemek için çalışırken, göbek bölgesini de çalıştırırsınız.

19) Karbonhidratlı bir öğün tükettiğinizde daha fazla su için. Kompleks gıdaları sindirime yardımcı olursunuz.

20) Gülmek karın kaslarınızı çalıştırır. Çok gülün, yani güldükçe göbeğinizden kurtulduğunuzu düşünürseniz, gülmek için bahane üretirsiniz.

KIZLARRRR BENCE BİZ HEP GÜLELİM ;))))))))))))))))) DİĞERLERİNİ YAPMAK DAHA ZOR BİZ GÜLELİM EN KOLAYI BU. HEM GÜLMEK YAŞLANDIRMAYI DA YAVAŞLATIRRRR...... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) BU KADAR GÜMEMLE KAÇ KALORİ YAKTIM???

TAMAM SUSTUM VURMAYIN..

:)

Bir Kızın Güzellik SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin