14 Günlük Kafeinsiz Blend Detoks ( FitTea)

4.2K 26 1
                                    

Açıklama

Sizi uyarır ve vücudunuzun Detoks olacak bir harmanlanmış çay. Kutsal fesleğen (Tulsi) nane, kuşburnu, limon mersin ve ıhlamur çiçekleri tatlandırıcı kombinasyonu biraz keskin ve aynı zamanda aromatik ve canlandırıcı, çok baharatlı.

Nasıl çalışır?

Kutsal fesleğen (Tulsi) vücudunuzdaki toksinleri temizler ve Kuşburnuların de C vitamini bir anti-enflamatuar etkisi vardır. Nane, limon mersin ve ıhlamur çiçeği yatıştırıcı ve temizlik olduğunu.

Aktif Bileşenler

Fat Burning teşvik! Vücut kilo kaybı teşvik

Kutsal fesleğen (Tulsi) - Tulsi bitki birçok tıbbi özellikleri vardır. Yaprakları sinir tonik ve ayrıca hafıza keskinleştirmek.Onlar bronşiyal tüpten akıntılı maddenin çıkarılmasını ve balgam teşvik. Yaprakları mide güçlendirmek ve bol terleme neden olur.

Stres ve saç büyüme

Nane - Nane baş ağrısı, sinir zorlanma, yanı sıra solunum problemleri için yorgunluk ve stres gibi küçük rahatsızlıkları için mükemmel bir ilaçtır; astım, bronşit ve soğuk algınlığı ile yardımcı. Hatta anti-androjenik özellikleri ile istenmeyen tüylerden azaltmaya yardımcı olur.

Teşvik ve Sindirim yatıştırır

Kuşburnu - onlar önlemek ve soğuk algınlığı ve grip tedavisinde büyük C vitamini ile doludur. Gül kalçaları da mide tahrişi ve ülserler önlenmesi, mide spazmları, mide asit eksikliği gibi mide rahatsızlıkları için kullanılan ve bağırsak hastalıkları için bir "mide tonik" gibidir. Onlar da bağışıklık artırılması, ishal, kabızlık, safra taşı, safra kesesi rahatsızlıkları, alt üriner sistem ve böbrek bozuklukları, sıvı tutma, gut, sırt ve bacak ağrısı, diyabet, yüksek kolesterol, kilo kaybı, yüksek kan basıncı, göğüs hastalıkları, ateş için kullanılır tükenme sırasında fonksiyonu, bacaklarda kan akışını artırarak idrar akımını artırarak ve susuzluk su verme

Bağışıklık Sistemi artırır

Limon Myrtle - Limon Myrtle, göre, "Doğal Tıp Ansiklopedisi," sinüs enfeksiyonları, bronşit, yorgunluk, depresyon, soğuk algınlığı, grip, çiğ boğaz, hazımsızlık ve irritabl gastrointestinal bozukluklar, alerji, diş enfeksiyonları, kaşıntı, sporcunun tedavi yardımcı olabilir ayak, akne ve baş ağrısı.

Linden Çiçekleri - Ihlamur çiçekleri birkaç farklı sağlık yararları içerir, ancak en sık belirtileri veya rahatsızlıkları bir soğuk algınlığı veya öksürük tedavisinde kullanılan ve ilişkilidir. Aromatik ot havasız bir gürültü ve berrak bir burun pasajları hafifletmek, yanı sıra boğaz mukusun kırmak için yardımcı olur. Ihlamur çiçek diğer sağlık yararları anksiyete azaltmak için hizmet veren, hafif bir sakinleştirici etkisi vücutta stres azaltıcı, hem de sahip içindir. Çeşitli çalışmalar da mide ağrılarını tedavi etmek ve gaz basıncını giderici başarılı olmak için ıhlamur çiçeği göstermiştir.

Antimikrobiyal özelliklere sahip olduğu bulunmuştur

Antimikrobiyal özelliklere sahip kimyasal maddelerin kullanımı enfeksiyonunu tedavi etmek için, en az 2000 yıl yaygın bir uygulama olmuştur bilinmektedir.

Çay Malzemeler Kafein Ücretsiz Blend

Kutsal fesleğen (Tulsi), nane, kuşburnu, limon mersin ve ıhlamur çiçekleri ve meyve aroma yükseldi.

 Daha fazla bilgi için http://fittea.com/ 

Bir Kızın Güzellik SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin